مسئول فلسطینی: انتفاضه قدس با قدرت ادامه دارد

عضو کمیته مرکزی حزب شعب فلسطین گفت: انتفاضه قدس همچنان با قدرت ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، معتز السید افزود ملت فلسطین به حرکت جدی خود برای کسب آزادی، استقلال ملی و رهایی کامل از اشغال اسراییل در نیم قرن گذشته ادامه می دهد. امروز رژیم صهیونیستی با رد حضور و وجود هر شهروند فلسطینی در سرزمین مادری اش در حال نشان دادن چهره اصلی خود است.

اسراییل با هرگونه تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی که در امنیت و آرامش در چارچوب بین المللی ادامه حیات دهد مقابله می کند. من معتقدم که انتفاضه قدس همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. مردم فلسطین اهداف مد نظر را محقق خواهند کرد و این چیز بعید و دور از دسترسی نیست.

هیچ اقدامی از سوی صهیونیست ها به هر میزان که وحشیانه باشد نخواهد توانست در مسیر انتفاضه قدس خللی ایجاد کند. برعکس اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس باعث افزایش قدرت و صلابت ملت فلسطین و تصمیم آن برای احقاق حقوقش می شود.

من معتقدم که ما به زودی شاهد تحولات اساسی در عرصه مبارزه با اسراییل خواهیم بود و شیوه مبارزه مقاومت فلسطین به یک منوال ادامه نخواهد یافت. من معتقدم که انتفاضه باز هم گسترده خواهد شد و همه گروه های فلسطینی برای رهایی از رژیم اشغالگر اسراییل تلاش خواهند کرد و شیوه مبارزه نیز به همین شکل ادامه نخواهد یافت.

مطلوب است که گروه های فلسطینی نیز به همین نقش کنونی خود عمل کنند. مسئولیت و وظیفه ای ملی اکنون بر عهده گروه های فلسطینی است و من معتقدم که به طور کلی جنبش ملی فلسطین امروز در حال انجام دادن ماموریت و مسئولیتی است که در قبال سرنوشت ملت فلسطین بر عهده دارد.

من بر این باورم که انتفاضه فلسطین کماکان ادامه خواهد یافت. البته گروه های فلسطینی تاکنون آن چه را باید در خصوص انتفاضه فلسطین انجام بدهند انجام داده اند. البته آن ها باید راهبرد واحدی در زمینه مبارزه با اسراییلی ها اتخاذ کنند. علت این که گروه های فلسطینی هنوز متحد نشده اند و راهبرد مشترکی وضع نکرده اند این است که هنوز احساس نیاز نشده است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار