شیراز؛

گردهمایی روسا و معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی قطب 5 آمایش کشور

روسا و معاونان آموزشی شش دانشگاه و دو دانشکده علوم پزشکی کشور، در شیراز گردهم آمدند تا تحول نظام سلامت در حیطه آموزش قطب پنج آمایش کشور را با همفکری یکدیگر، بررسی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این گردهمایی در مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت دانشگاه تا ششم آذرماه ادامه دارد.

در این گردهمایی، توسعه رشته ها و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها، علوم بین رشته ای، تمامیت گرایی دانشگاه ها، اعتبار بخشی آموزشی، آموزش های مجازی پزشک خانواده و طب سنتی، با حضور مسئولان ارشد دانشگاه های قطب پنج آمایش کشور، بررسی می شود.

شرکت های دانش بنیان، علوم مرتبط با دانش های زیست دریایی، دانش های مرتبط با ایمنی محیط زیست، اخلاق حرفه ای، مهارت های بالینی رشته ها و بیمارستان های آموزشی جامع زنان، دیگر مباحث پیش بینی شده برای این گردهمایی است.

میهمان ویژه این گردهمایی در شیراز، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است که در سومین روز برگزاری، به جمع شرکت کنندگان می پیوندد تا با همفکری و تبادل نظر اعضا، گامی موثر در تحول آموزش پزشکی قطب پنج کشور برداشته شود.

دانشگاه های علوم پزشکی بندرعباس، بوشهر، جهرم، فسا، یاسوج و دانشکده های گراش و لار، قطب پنج آمایش کشور را تشکیل می دهند که مدیریت این قطب را دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر عهده دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: روسا ، گردهمایی ، پزشکی ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.