تمرین عصر امروز پرسپولیس

علیرضا نور محمدی و محسن بنگر کاپیتان های اول و دوم تیم فوتبال پرسپولیس از نخستین بازیکنانی بودند که در تمرین عصر پرسپولیس حضور پیدا کردند .

تمرین عصر امروز پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا نور محمدی و محسن بنگر کاپیتان های اول و دوم تیم فوتبال پرسپولیس از نخستین بازیکنانی بودند که در تمرین عصر پرسپولیس حضور پیدا کردند .

تعداد تماشاگران 15 نفر می‌رسد.

احمد نورالهی و رامین رضائیان غایبان تمرین نوبت عصر امروز بودند.

بازیکنان ساعت 16:05 دقیقه وارد ورزشگاه درفشی فر شدند، البته این بازیکنان شامل مدافعان و دروازه بان ها بودند و هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس در سالن بدنسازی همزمان مشغول تمرین بودند.

مهار توپ‌های بلند بخشی از تمرین بود.

مدافعان به پاسکاری پرداختند. برانکو سر مربی پرسپولیس در حین تمرین چند دقیقه‌ای با مدیر مجموعه‌ی ورزشی درفشی فر گفتگو کرد.

فرشاد احمد زاده که در تمرین صبح مصدوم شده بود در بین بازیکنان حضور داشت و تمرین می‌کرد، علی علیپور چند دقیقه‌ای را دور زمین درفشی فر دوید و سپس تمرین را ترک کرد.

عبوراز مدافعان و تمرین پاسکاری چرخشی تمرین ابتدایی سرخپوشان بود. مدافعان تمرین را ترک کردند و به سالن بدنسازی رفتند و اما دروازه بان‌ها تا پایان تمرین حضور داشتند.

زدن ضربات سر بخش بعدی تمرین بود و دروازه‌بان‌ها نیز توپ‌هایی که از فاصله نزدیک به سمت دروازه شلیک می‌شود را مهار می‌کردند و از ساعت 16:50 دقیقه تمرین نورافکن سرگرفته شد بازیکنان در تمرین امروز، به پاسکاری و ضربات و نفوذ به عمق و زدن ضربه به سمت دروازه پرداختند.

‌سرخپوشان کاملاً خسته به نظر می‌آیند و این نشان می‌دهد که تعطیلی تمرین فردا بی ارتباط با مسئله امروز نیست.

تمرین امروز رأس ساعت 17:30 به پایان رسید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار