ساری ؛

آگاه سازی مردم به منظور افزايش ميزان مشاركت مردم در انتخابات

معاون سياسي، امنيتی و اجتماعی استاندار گفت : فضای پرشور انتخاباتی در كشور بين مردم حاكم شود و مردم در جريان برنامه ها و سياست های كانديداهای انتخابات قرار بگيرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عليرضا يونسي رستمي، در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اين كه راي در معرفت ما مصداق مدرن بيعت و وكالت محسوب مي شود و براي فرد انتخاب شده، در برابر مردم تعهد ايجاد مي كند، بيان داشت: انتخابات، گزينش بهترين هاست و چرخش نخبگان و گردش قدرت از طريق انتخابات صورت مي پذيرد.

رييس ستاد انتخابات استان، با بيان اين كه مردم در انتخابات، قدرت خويش را برابرِ مصالحي كه تشخيص مي دهند به نمايندگان خود مي سپارند، افزود: حق راي، ابزاري مناسب و دموكراتيك براي اجراي قرارداد ملت و حكومت به شمار مي رود.

وي با بيان اين كه حق راي، نوعي اعمال قدرت و مشاركت در فرايند تصميم گيري سياسي است، ياد آور شد: بهمين دليل پذيرش و تكريم حقِ انتخاب كردن و انتخاب شدن يكي از پايه هاي لاينفك مردم سالاري است.

يونسي با اشاره به اين كه مردم به شعارهاي دكتر روحاني راي دادند و براي مسوولين در راستاي عهد مردم و رييس جمهور تعهد ايجاد كردند و هر گونه خروج از اين تعهد براي آنان مسووليت حقوقي، اخلاقي و شرعي دارد، گفت: سياست دولت تدبير و اميد اين است كه فضاي پرشور انتخاباتي در كشور بين مردم حاكم شود و مردم در جريان برنامه ها و سياست هاي كانديداهاي انتخابات قرار بگيرند.

معاون استاندار بر اجرای برنامه هايي به منظور افزايش ميزان مشاركت مردم در انتخابات از سوي نهادهاي مسوول تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: هر اقدامي كه به فضاي پرشور انتخابات لطمه وارد كند نبايد از سوي هيچ كس صورت بگيرد.

در اين جلسه كه معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و اعضاي ستاد انتخابات استان حضور داشتند، مهرداد ابراهيمي، مديركل سياسي و انتخابات و دبير اين ستاد و عباسپور فرماندار بابل گزارشي از فعاليت ها و اقدامات صورت گرفته ارايه نمودند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: آگاه سازی ، مردم ، افزایش ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.