مومنی:

برای شکست استقلال هم قسم شده‌ایم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: جدال با صدر نشین لیگ برتر سخت است اما برای شکست استقلال هم قسم شده‌ایم.

برای شکست استقلال هم قسم شده‌ایم

مهدی مومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال در مرحله یک  چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: به طور حتم جدال با صدر نشین لیگ برتر سخت است اما ازطرفی با توجه به اهمیت جام حذفی و این که تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا به این مسابقات نگاه ویژه‌ای دارند، بازیکنان نفت برای پیروزی مقابل استقلال و صعود به مرحله نیمه نهایی هم قسم شده‌اند.

وی افزود: امیدوارم اتفاقات دیدار 2 تیم در لیگ برتر تکرار نشود، در آن مسابقه علی رغم خلق موقعیت‌های گل فراوان به دلیل کم دقتی و اشتباهات داوری نتیجه را به استقلال واگذار کردیم.

هافبک تیم نفت تهران ادامه داد: برای ارزیابی این دیدار نباید به شرایط 2 تیم در جدول نگاه کرد چرا که نفت فوتبال روانی را به نمایش می‌گذارد و حتی در برابر استقلال صدرنشین نیز به راحتی تسلیم نمی‌شود.

مومنی درباره پیش بینی نتیجه گفت:‌ جام حذفی را نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که در این مسابقات اولین اشتباه آخرین اشتباه است، ما سعی داریم با پیروزی مقابل استقلال برای ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی به شرایط ایده آل دست یابیم.

مومنی درباره دلیل عدم گلزنی برای نفت در لیگ و جام حذفی بیان کرد: متاسفانه من در بازی مقابل سپاهان با تشخیص کادرفنی به میدان نرفتم، در ابتدای لیگ نیز تا حدودی به دلیل عدم هماهنگی با سایر بازیکنان در موقعیت‌های آنچنانی قرار نمی‌گرفتم. هر چند در هفته‌های اخیر عدم تمرکز و بدشانسی فرصت گلزنی را از من گرفت.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره جایگاه این تیم در جدول لیگ گفت: هر چند تا پایان نیم فصل اول لیگ سه بازی سخت با پرسپولیس، فولاد و سایپا در پیش داریم اما به طور حتم تمام تلاش خود را برای پیروزی در هر سه مسابقه و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول به کار می‌گیریم. البته در نیم فصل دوم هدف اصلی نفت حضور در جمع مدعیان است.

انتهای پیام/

 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: نفت ، مومنی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.