کرمانشاه؛

حفظ و تقویت تفکر بسیجی در جامعه ما ضروری است

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در خاورمیانه به یک قدرت تبدیل شده است، گفت: گواه این مدعا اظهارات صریح اوباما مبنی بر اینکه اگر ایران دخالت نکند مسئله یمن و سوریه حل نمی شود، است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت الله مصطفی علما در دیدار با جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه قدرت کنونی ایران اسلامی را نشات گرفته از تفکر بسیجی حاکم بر کشور دانست و گفت: این مسئله ضرورت حفظ و تقویت این روحیه را در جامعه نشان می دهد.

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه گفت: امروز دشمنان نظام فقط روی ارتش و سپاه و سایر نیروهای نظامی حساب نمی کنند، بلکه روی تمامی جمعیت کشور حساب می کنند و این جز در سایه ایستادگی، پشتکار و روحیه بسیجی اقشار مختلف مردم از زن و مرد تا پیر و جوان بدست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی از سوی امام خمینی(ره) را از الهامات برشمرد و گفت: فرمان تشکیل بسیج مملکت را پر از روحیه مقاومت، ایستادگی، بصیرت و آگاهی کرد و رمز پیروزی نظام در عرصه های مختلف در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همین بوده است.

آیت الله علما با بیان اینکه اگر بسیج نبود در دوران جنگ تحمیلی نمی توانستیم جبهه ها را اداره کنیم، گفت: تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا نظام بتواند در برابر 50 کشور دنیا که به روش های مختلف حامی صدام و صدامیان بودند، ایستادگی کرده و به پیروزی برسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، حفظ ، تفکر ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.