دربی اصفهان از دربی تهران تماشایی تر است

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت:دربی اصفهان تماشاگر پسندتر از دربی تهران است.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان بیان کرد:شرایط بازی های لیگ با جام حذفی متفاوت است این بازی حساسیت ویژه‌ای دارد که این کار را برای هر دو تیم سخت می کند اما همیشه دربی‌های  اصفهان بازی‌های تماشایی از آب در می آید و برعکس دربی‌های تهران هر دو تیم برای پیروزی پا به این میدان می گذارند.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما برای این بازی ایده آل است، سپاهان نیز پس از تغییرات تیمش به روزهای خوب خود بازگشته و این می تواند به زیبایی این دربی کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره وضعیت سپاهان اظهار داشت: این تغییرات با نظر باشگاه سپاهان صورت گرفته است و فکر می کنم با این تحولات شرایط  بهتری پیدا کرده است و در این فصل خود را مدعی لیگ قهرمانی معرفی کرد هر دو تیم با تمام توان در این بازی ظاهر می شوند چرا که جام حذفی بهترین راه کسب سهمیه آسیاست.

وی درباره تاثیر نبودن چندین بازیکن در تمرینات ذوب آهن تصریح کرد: نداشتن هر بازیکنی تاثیر زیادی روی تیم دارد، مربی برای طراحی تیم نیاز به همه بازیکنان دارد اما خوشبختانه ما از این موضوع در بازی با صبا ضرر زیادی نکردیم و شاید اگر تیم ما در تمرینات تکمیل بود می توانستیم صبا را از پیش رو بردایم.

رجب زاده در پایان در خصوص وضعیت ورزشگاه فولادشهر گفت: فکر می کنم تنها نقطه ضعف فوتبال اصفهان با همه هزینه‌ها نبود یک استادیوم مجهز برای فوتبال این شهر است ساختن ورزشگاه نقش جهان می تواند فشارها را از روی فولاد شهر بردارد، زمین این ورزشگاه 18 سال است مورد استفاده قرار می گیرد و چمن ورزشگاه باید عوض شود اما این کار زمان بر است و باشگاه ذوب آهن در صدد بازسازی این ورزشگاه است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار