قاضی‌پور: تقاضای استعفای کوچک‌زاده را قرائت کنید تا در دستور کار قرار گیرد/ لاریجانی: با او صحبت می‌کنم

قاضی‌پور خطاب به لاریجانی گفت: چرا علی‌رغم سوگندی که خورده‌اید، عمل می‌کنید، اکنون استعفای کوچک‌زاده را مطرح کنید تا بحث شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان‌آباد در صحن علنی امروز (دوشنبه 2 آذرماه) بعد از اظهارات کوچک‌زاده در صحن، طی اخطاری خطاب به لاریجانی رئیس مجلس اظهار کرد: اخطار نماینده‌ای که خارج از دستور باشد، باید قطع شود، اما کوچک‌زاده مطلبش را به صورت کامل بیان کرد و سپس نطق وی قطع شد.

وی تاکید کرد: طرف صحبت نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر دولت بود، اما در واقع کشاورزان بودند، آیا مردمی که این نماینده از آنان دم می‌زند، کشاورزان و سیب‌زمینی‌کاران هم جزو آن محسوب می‌شوند؟ آیا از حال کشاورزان و فروش محصولاتشان خبر دارد؟

نماینده بستان‌آباد تصریح کرد: هزاران تن سیب زمینی میان نهادهای حمایتی توزیع شد و مقدار اندکی از آن که کیفیت پایینی داشت معدوم شد، کاری که طی سالهای گذشته هم افتاق می‌افتاد و اکنون می‌خواهند با این سخنان بازار را تحریم کرده و آنرا تخطئه کنند.

لاریجانی خطاب به نوری قزلجه تاکید کرد: اکنون میان یک بحث دیگری هستیم و این اخطارها مربوط به آن نمی‌شود.

اما در ادامه قاضی‌پور نماینده ارومیه خطاب به لاریجانی اظهار کرد: لطفا صفحه 39 ماده 95 آئین‌نامه خود را باز کنید.

وی ادامه داد: طبق این ماده نماینده‌ای که استعفای خود را مبذول می‌کند، باید در اولین جلسه علنی و بدون قرائت متن در دستور هفته کار بعد مجلس قرار بگیرد.

قاضی‌پور خطاب به لاریجانی بیان داشت: چرا شما علی‌رغم سوگندی که خورده‌اید عمل می‌کنید، اکنون استعفای کوچک‌زاده را مطرح کرده تا بحث شود.

نماینده ارومیه تاکید کرد: کشاورزان انسان‌های زحمتکشی هستند، بنده 50 پیامک از مردم دارم که در آن نوشته‌اند؛ انگور و سیب ما بر زمین مانده است، مجلس 10 میلیارد تومان پول به وزارت نیرو تنها برای مهار آبهای مرزی پول داده است.

لاریجانی رئیس مجلس خطاب به قاضی‌پور تاکید کرد: به دلیل آنکه هفته آینده مجلس جلسه‌ای ندارد، لذا با این نماینده (کوچک‌زاده) در رابطه با استعفایش صحبت خواهم کرد.

شایان ذکر است، کوچک‌زاده نماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر که دقایقی قبل با عصبانیت و ناراحتی صحن علنی مجلس را بعد از تقدیم استعفای خود ترک کرده بود، بار دیگر به صحن علنی بازگشت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
مگه مجلس به فقرا و کشاورزان هم رسیدگی می کنه سیب زمینی کیلویی چنده بابا ولش کن بچسب به ثروتمندا....
آخرین اخبار