ساری ؛

راهپیمایی بسیجیان گردان بیت المقدس شهر رستمکلا بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

بسیجیان حوزه مقاومت 203الغدیر شهر رستمکلا به ویژه گردان 203 بیت المقدس بصیرت و استکبار ستیزی راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، در طی این مسیر بسیجیان با دادن شعارهایی بر علیه استکبار جهانی در حین راهپیمایی و گذر از مزار شهدای روستاهای مسیر راه ، با آرمان های شهدا پیمان دوباره بستند.

محمد حسن اذعانی فرمانده حوزه مقاومت 203 الغدیر رستمکلا نمایش اقتدار و قدرت بسیج ، بالا بردن آمادگی و توان رزمی بسیجیان و تجدید پیمان با شهدا و آرمان های آنها و استکبار ستیزی را از اهداف این راهپیمایی ذکر کرد و گفت: در هفته بسیج امسال برنامه های دیگری همچون یادواره شهدا، همایش فریضه احیای امر به معروف، دیدار از خانواده های شهدا و جانبازان، مسابقات قرآنی و ورزشی در رشته های مختلف را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد در روز پنج شنبه 5 آذر روز بسیج ،ایثار، شهادت و ایستادگی، تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان بهشهر نیز با حضور کلیه بسیجیان این شهرستان و اجرای برنامه های ویژه برگزار می شود .

بسیجیان گردان 203 بیت المقدس شهر رستمکلا در مسیر راه خود با خواندن فاتحه در گلزار شهدای تکایای سلطانی و امام خمینی این شهر از مزار شهدای تکیه امام خمینی روستای گرجی محله، تکیه شهدای روستای آسیابسر و تکیه آیت الله کوهستانی روستای کوهستان گذر کردند و در نهایت با حضور در منزل آیت الله کوهستانی و قرائت فاتحه به روح آن عالم بزرگ و شهدا به این مراسم پایان دادند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.