تبریز؛

بسیج قدرتمندتر از همیشه در خدمت نظام و انقلاب است

فرماندار اهر گفت: بسیج قدرت مندتر از همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده و خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بسیج را نیروی ارزشی، مخلص و وفادار به نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: این نیروی مخلص در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در تمامی مأموریت های محوله سربلند بیرون آمده و آماده جان نثاری برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقدس آن می باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان اهر، تلاش های انجام شده توسط این نیروی خدوم و مرذمی را در تامین امنیت کشوربسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

وی، با اشاره به ایثارگری های بسیجیان در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز در جامعه احساس امنیت می کنیم و دشمنان و استکبار جهانی قدرت تجاوز به حریم اسلامی ما را ندارد به برکت خون شهدا و ایثارگری های آنها در 8 سال دفاع مقدس است. بنابراین وظیفه ماست که این ایثارگری ها و اهداف والای آنها را پاس بداریم و در تحکیم اهداف والای انقلاب تلاش مضاعف نمائیم.

عابدی، افزود: دوست و دشمن به اقتدار و صلابت ایران اسلامی اذعان دارند و هیج کشوری جرات حمله و تعدی به ایران اسلامی را ندارند و مطمئن هستند در صورت هرگونه تلاش و تعرضی به حریم کشور عزیزمان با جواب کوبنده  رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه هر نیز در این آئین از برگزاری دهها برنامه متنوع فرهنگی – عقیدتی، اجتماعی و عمرانی خبر داد.

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی گفت: علاوه بر برنامه های متنوعی که از سوی ستاد هفته بسیج در نظر گرفته شده چندین برنامه مستقل نیز از سوی ادارات و نهادها و پایگاه های بسیج محلات در سطح شهر و روستا اجرا می شود.

در پایان این مراسم از جمعی از مسئولین ادارات و نماینده صدا و سیما تقدیر شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.