اوباما: تروریسم نمی تواند ارزشهای ما را نابود کند

رئیس جمهور آمریکا در کوالالامپور از تلاش برای تقویت ائتلاف ضد داعش سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در کوالالامپور گفت تروریسم نمی تواند ارزشهای ما را نابود کند و بسیاری کشورها در آسیا هستند که قربانی تروریسم شده اند. وی همچنین گفت: ما باید برای شکست تروریسم قربانی بدهیم. اوباما تصریح کرد: پافشاری جهانی برای مبارزه با داعش و پایان جنگ سوریه وجود دارد.

وی گفت: واشینگتن در تلاش برای تقویت داعش است و ما هم اکنون ائتلافی متشکل از 65 کشور را در اختیار داریم.

اوباما در نشست سران آسیا گفت: آمریکا نمی تواند در جنگ با دین مشخصی باشد. اوباما همچنین گفت: پوتین باید درک داعش روسیه را هم هدف قرار می دهد. اوباما همچنین تصریح کرد حملات روسیه در سوریه به داعش کمک کرده است. رئیس جمهور آمریکا گفت ما هیچ مشروعیتی برای اسد در سوریه نمی بینیم و ضرورت دارد آتش بس در این کشور برقرار شده و روند انتقالی انجام شود.

اوباما همچنین گفت: ما رهبران داعش را مورد پیگرد قرار خواهیم داد و این گروه را با همکاری با شرکایمان منهدم می کنیم. وی تصریح کرد: کشور ما به رهبری ائتلاف ضد داعش ادامه می دهد.

اوباما مدعی شد داعش گروهی است که در کنار نظام سوریه فعالیت می کند. وی مدعی شد اسد بی وقفه بر سر مردم خود بمب می ریزد. رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهایش گفت: جنگ در سوریه مادامی که اسد در قدرت قرار دارد، متوقف نخواهد شد.
اوباما در ادامه تصریح کرد: روسیه هنوز به کناره گیری اسد از قدرت پایبند نیست.

رئیس جمهور آمریکا گفت: تمامی تلاش های اطلاعاتی مان را برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی بکار می بندیم.

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تروریسم با نابودی عاملان حملات پاریس به اتمام نمی رسد.

وی همچنین گفت قویترین راه مبارزه با داعش، گفتن آن است که ما از آنها نمی ترسیم و تا نابودی آنها به مبارزه ادامه می دهیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
این مردکه یانکی مردم رو چی تصور میکنه؟تمام اسلحه ها خودش در اختیار داعش میزاره، ومردم بیگناه رو بمبارون میکنه،اونوقت صحبت از ارزشهای نداشتشون میزنه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
سلام مردک هزیان می گوید منظورش همجنس بازی و کشتن مردم مظلوم در گوشه و کنار جهان و تبعیض نژادی است که ارزشهای آنها محسوب می شود
آخرین اخبار