گزارش پاندا؛ به نام قربانیان به کام هکرها

شرکت امنیتی پاندا، تأکید کرد در سه ماه سوم سال 2015، حملات سایبری عموماً نهادها و سازمان‌های دولتی را هدف قرار داده است.

گزارش پاندا؛ به نام قربانیان به کام هکرهابه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت امنیت سایبری پاندا، در آخرین گزارش خود تأکید کرد که بیشتر حملات در سه ماهه سوم سال 2015، نهادها و سازمان‌های دولتی را هدف قرار داده است. این شرکت امنیتی از افزایش اشتیاق هکرها با پشتوانه دولتی به اهداف آمریکایی، ابراز نگرانی کرده است.

از نکات قابل تأمل در گزارش شرکت پاندا، اشاره به حمله صورت گرفته علیه گروه ایتالیایی هکینگ تیم است. لوییس کورونز (Luis Corrons)، مدیر فنی آزمایشگاه شرکت پاندا در این باره گفت: «این موضوع بسیار نگران‌کننده است، چرا که هکرها در موضوع هکینگ تیم تلاش کرده‌اند تا رمز عبور تمامی سامانه‌های محافظت شده را بشکنند.» شرکت پاندا در گزارش خود، بدون اشاره به فعالیت‌های مخرب گروه هکری هکینگ تیم، به نوعی تلاش کرده است تا حمله صورت گرفته به این گروه هکری را پررنگ نمایش دهد.

در ادامه گزارش به حمله هکرها به سامانه ایمیل‌های طبقه‌بندی نشده وزارت دفاع آمریکا نیز اشاره شده است. پاندا تأکید می‌کند که این حمله، توسط تیمی از هکرها با پشتوانه دولتی صورت پذیرفته است. نکته مهم دیگری که شرکت پاندا بر آن تأکید می‌کند، رشد بدافزارها در سال جاری است. شرکت پاندا اذعان می‌کند که تنها در سال جاری 21 میلیون تهدید سایبری جدید را شناسایی کرده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


منبع: سایبربان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.