طیبی: مشحون پسرخاله من نیست/ آبادانی‌ها جنبه باخت داشته باشند

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان دلیل حوادث پنجشنبه هفته گذشته را، شکست تیم آبادان و غافلگیر شدن این تیم از شکست در گرگان می‌داند.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حوادث پنجشنبه هفته گذشته در گرگان و شایعه درگیری وی با مسئولان تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. من هرگز با مسئولان پالایش نفت درگیر نشدم. 

وی ادامه داد‌: زمانی که بازی به پایان رسید، بازیکنان نفت با تماشاگران و ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند و شروع به فحاشی کردند. من با سرپرست تیم آبادان صحبت کردم تا موضوع ختم به خیر شود و در رختکن همه چیز تمام شود. 

سرپرست تیم شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه جنجال را اعضای منتسب به پالایش نفت آغاز کردند افزود: امروز متوجه شدم، بدنساز تیم نفت آبادان با نیروی انتظامی درگیر شد. من ساعت‎‌ها منت نیروی انتظامی را کشیدم تا قائله تمام شود اما آبادانی‌ها کارهای ناشایستی کردند. آنها بیسیم و گوشی یکی از ماموران نیروی انتظامی را شکستند. 

طیبی در پاسخ به این پرسش که چرا هرفصل در گرگان درگیری ایجاد می‌شود، توضیح داد: این کارها برای لوث پیروزی شهرداری گرگان است. آبادانی‌ها فکر نمی‌کردند از ما شکست بخورند. آنها خود را از پیش برنده می‌دانستند اما شهرداری گرگان تیم ریشه‌داری است و با یک بازی خوب پالایش نفت را شکست داد. 

وی اضافه کرد: ما در دیداری، در هفت صدم ثانیه با ناداوری شکست خوردیم اما دم نزدیم. بالاخره ورزش است و برد و باخت دارد. آبادانی‌ها هم باید جنبه شکست را داشته باشند. 
سرپرست شهرداری گرگان درباره تماشاگران گرگانی، گفت: 4 هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و 2 هزار نفر هم پشت درهای بسته ماندند اما هواداران فهیم گرگانی، به کسی توهین نکردند. زمانی که بازی تمام شد آنها برای خوشحالی به زمین آمدند و سمت بازیکنان شهرداری رفتند تا جشن پیروزی بگیرند. 

طیبی با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری هم بخشی از ورزش است، ادامه داد: داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند. همیشه تیمی که می‌برد راضی است و تیمی که می‌بازد ناراضی. 
وی با اشاره به صحنه‌هایی که در جریان بازی پیش آمد، اظهار کرد: محمد جمشیدی، ملی‌پوش بسکتبال ایران به سوی یکی از بازیکنان ما حمله کرد و باعث شد او روی زمین بیفتد. این موضوع باعث شد جمشیدی دیسکالیفه شود. 

سرپرست شهرداری گرگان درباره پرتاب سنگ به سوی نیمکت‌نشیان پالایش نفت آبادان تصریح کرد: اصلاً سنگی در سالن وجود نداشت که به سوی آبادانی‌ها پرتاب شود. هیچ جای دنیا تماشاگران پرشور و فهیم گرگانی را ندارد که تا آخر بازی فقط تیم خود را تشویق کنند. درباره ارائه گزارش به فدراسیون بسکتبال هم باید بگویم، مشحون هم پسرخاله من نیست که از ما حمایت کند. 

طیبی ادامه داد: من برای صحنه‌ای که اعضای تیم نفت آبادان با نیروی انتظامی درگیر شدند و بیسیم آنها را شکستند از نیروی محترم انتظامی عذرخواهی کردم اما آبادانی‌‎های قاری قرآن سالن را هم کتک زدند! 

وی در پرسش به پاسخی مبنی بر اتفاق مشابهی که سال گذشته در بازی شهرداری گرگان و مهرام اتفاق افتاد و نیروی انتظامی وارد عمل شد، گفت: در آن دیدار مصطفی هاشمی، سرمربی وقت مهرام مقصر بود. ما کلی مدرک درباره صحت ادعای خود داریم. گرگانی‌ها همیشه دنبال صلح و دوستی‌اند و نمی‌خواهیم این اتفاقات بیفتد برای همین از همه اتفاقات تصویربرداری می‌کنیم. در هر بازی حدود 15 مامور نیروی انتظامی در سالن گرگان حضور دارند تا امنیت برقرار شود. این در حالی است که در سالن‌های دیگر فقط 4 مامور حضور دارند. 

طیبی در پایان اضافه کرد: آدم دروغ‌زنی نیستم. اگر اشتباهی کرده باشم، عذرخواهی می‌کنم. به هرحال دلیل این اتفاقات و بزرگنمایی آن‌ها، شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان است. آنها فکرش را هم نمی‌کردند در گرگان شکست بخورند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.