لرستان؛

تدابیر ویژه پلیس برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از تدابیر ویژه پلیس برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار قنبری با بیان اینکه به دنبال افزایش سطح آگاهی و بینش کارکنان نیروی انتظامی در جهت پیش‌گیری جرائم، شناسایی نقاط حادثه‌خیز هستیم، گفت: به همین منظوری همایشی باهدف بررسی عملکرد یک‌ساله کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان برگزار شد.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرائم و افزایش کشفیات در لرستان افزود: در این همایش سعی شد تا اهمیت برقراری امنیت و فلسفه آن بررسی و بر آن تأکید شود.

سردار قنبری با تأکید بر لزوم اشرافیت اطلاعاتی به‌منظور کشف جرائم گفت: استان لرستان در امنیت مطلوبی قرار دارد و شرایط برای سرمایه‌گذاری اقتصادی مهیا بوده و از این نظر مشکلی در بحث امنیتی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به تدابیر ویژه پلیس برای مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی افزود: محل‌هایی که جهت اسکان زائران اربعین حسینی تدارک دیده‌شده است تحت پوشش پلیس قرار دارند.

وی افزود: همچنین در بخش طرح‌های ترافیکی و انتظامی پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارد و نظارت و کنترل کاروان‌های زیارتی در استان در دستور کار است.

سردار قنبری گفت: با اعزام گروه‌های پزشکی به استان‌های هم‌جوار به دنبال رفع نیازهای زائران و ارائه خدمات پزشکی به آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.