آبادان؛

صدور ویزای گروهی بدلیل ازدحام جمعیت

بدلیل ازدحام جمعیت ویزای گروهی صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از آنجایی که روند اخذ و صدور ویزا برای یک نفر یا چند نفر یکسان زمان می برد لذا با توجه به ازدحام ایجاد شده تصمیم گرفته شد گروه های ۲۰ نفره تشکیل دهیم و در روزهای آینده به گروه های ۳۰ یا ۴۰ نفره نیز افزایش دهیم و ویزای گروهی صادر کنیم .

وی ادامه داد: امسال اعزام زائرین فقط با گذرنامه معتبر و ویزا انجام می گیرد و به همین جهت تدابیری جهت صدور ویزا در دو مرز استان دیده شده است.

ناصر حویزاوی بابیان اینکه روند اخذ ویزا در خرمشهر روند عادی را پشت سر می گذارد و در اهواز نیز مراکز روزهای پنجشنبه و جمعه فعالیت دارند و مردم می توانند مراجعه کنند افزود: البته در سوسنگرد اندکی شلوغی هست اما در کل تاخیر در اخذ ویزا وجود دارد و مردم نباید به دلیل اینکه عرضه و تقاضا همخوانی ندارد انتظار دریافت زود به هنگام ویزا را داشته باشند.

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به تمهیداتی جهت سهولت سفر زائرین اربعین حسینی تصریح کرد : جهت خدمت رسانی بهتر به زوار و حل مشکلات قبلی کمیته هایی متشکل از کمیته اعزام، کمیته اسکان، کمیته تغذیه، کمیته حمل و نقل و کمیته فرهنگی تشکیل و وظایف هر کدام ابلاغ شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: آبادان ، صدور ، ویزا ، جمعیت ، ازدحام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.