بازگشت ترابی به تمرینات سایپا

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از چند روز غیبت در تمرینات سایپا شرکت می کند.

بازگشت ترابی به تمرینات سایپا

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی ترابی هافبک تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت در بازی تیم ملی با گوام دیدار سایپا و ملوان را از دست داده بود از امروز در تمرینات نارنجی پوشان شرکت می کند البته ترابی به صورت انفرادی تمرین کرده و در روزهای آتی به تمرینات گروهی سایپا ملحق می شود.

بازیکنانی که در بازی روز گذشته مقابل ملوان در ترکیب اصلی سایپا قرار گرفتند امروز به ریکاوری می پردازند اما سایر بازیکنان این تیم، زیر نظر کادر فنی تمرینات تیمی را انجام می دهند.

نشست خبری مدیر عامل

بیت اله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا قصد دارد در هفته جاری با برپایی نشست خبری در خصوص وضعیت تیم فوتبال و همچنین سایر فعالیت‌های باشگاه سایپا پاسخگوی اصحاب رسانه باشد، البته زمان و مکان این نشست در روزهای آتی مشخص می شود.

ابراهیم زاده رضایت مدیربرنامه را جلب کرد

مسعود ابراهیم زاده هافبک تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار این تیم مقابل ملوان از سوی کمیته انضباطی به دلیل بدهکار بودن به مدیر برنامه‌هایش از نارنجی پوشان محروم شده بود اما در کمال تعجب وی در ترکیب اصلی سایپا در بازی با انزلی چی‌ها به میدان رفت.

وی پس از پایان این بازی دلیل کوتاه آمدن کمیته انضباطی را عنوان کرد و گفت: با صادر کردن چک در وجه مدیر برنامه‌های سابق خود رضایت وی را جلب کرده و توانستیم سایپا را در دیدار مقابل ملوان همراهی کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترابی ، سایپا ، گوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار