مشهد؛

برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی امروز گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, راضیه علیرضایی افزود : این نمایشگاه از امروز تا سوم آذر با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حضور 31 شرکت اقتصادی از خراسان رضوی و سایر استانهای کشور, برپا می شود.

وی گفت: این نمایشگاه در گروه های کالایی محصولات و صنایع غذایی, ماشین آلات و مصالح ساختمانی, انرژی, عمران و راه سازی, خدمات شهری, خدمات فنی و مهندسی و مخابراتی, حمل و نقل, لوازم خانگی, دکوراسیون, مصنوعات پلاستیکی, موکت و کفپوش, تجهیزات و خدمات پزشکی, دارویی و تجهیزات آزمایشگاهی, کشاورزی و ماشین آلات وابسته, الیاف و منسوجات مواد اولیه, محصولات آرایشی و بهداشتی, صنایع دستی و فرش برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی در کشورهای هدف صادراتی در راستای افزایش مراودات تجاری, افزود: طی 7 ماهه سال جاری 87 هزار و 835 تن کالا به ارزش 79 میلیون و 768 هزار دلار از خراسان رضوی به تاجیکستان صادر شده است.

راضیه علیرضایی گفت: عمده ترین اقلام صادراتی استان به این کشور شامل رنگ و ورنی و پوشش ساختمانی- نان ها,فطیر, شیرینی و بیسکویت-کاشی یا سرامیک- چای سیاه- تخم مرغ خوراکی- لوله و شیلنگ- چسب- البسه- رب گوجه فرنگی- مخمرهای فعال(زنده)- پودر شیرخشک صنعتی- مصنوعات مواد پلاستیکی- آسفالت- سیمان سفید پرتلند و غیره می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.