کواچ: ایرانی‌ها نتایج خوب را فراموش کردند/ انتظار چنین رفتاری نداشتم!

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران از رفتار مسئولان فدراسیون والیبال ایران با خودش گلایه‌مند است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب رائول لوزانو، به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسلوبودان کواچ کار خود در ایران را پایان یافته دید. آن هم در حالی که اعلام کرد حتی یک ایمیل هم از سوی فدراسیون ایران مبنی بر پایان همکاری با وی به دستش نرسیده است.

سرمربی صربستانی تیم ملی ایران که پس از ولاسکو هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت در گفتگو با یک سایت لهستانی از رفتار مسئولان فدراسیون ایران با خودش ابراز گله‌مندی کردی و گفت: بر فرض مثال اگر من بدترین مربی جهان هم بودم، شایسته نبود که چنین رفتاری با من صورت بگیرد.

کواچ معتقد است از آنجایی که این مسئولان رییس والیبال ایران هستند مجاز به انجام هر کاری و گرفتن هر تصمیمی هستند، با این حال او عنوان کرده است: تیم ملی ایران بهترین نتایج تاریخ خود را زمانی گرفت که من مربی این تیم بودم. آن‌ها فراموش کردند که تیم ملی ایران به هدایت من نخستین بار طلای بازی‌های آسیایی را به گردن آویخت و با حضور من برای اولین بار در مسابقات قهرمانی 2014 جهان در رده ششم جهان ایستاد! 

این سایت لهستانی که کواچ را بازیکن افسانه‌ای سال‌های نه چندان دور والیبال می‌داند در ادامه به نقل از این مرد صربستانی می‌نویسد: قرارداد من با فدراسیون والیبال ایران تا پایان مسابقات المپیک 2016 بوده است، اما آن‌ها بدون خبردار کردن من اقدام به مذاکره با مربیان دیگر کردند و رائول لوزانو را به عنوان گزینه نهایی معرفی کردند. منتظرم که ببینم آن‌ها به تعهدی که با من داشتند چگونه عمل خواهند کرد؟

کواچ در بخش دیگری از این گفتگو عنوان کرده است: این روزها و پس از اتفاقات رخ داده ، احساسات به هم ریخته‌ای دارم. گاهی خشمگین می‌شوم و گاهی عادی هستم. من کاری را انجام می‌دهم که عاشق آن هستم و انتظار چنین برخوردهایی را ندارم.

کواچ: ایرانی‌ها نتایج خوب را فراموش کردند/ انتظار چنین رفتاری را نداشتم!

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار