اولین مطالبه عمومی شبکه ملی اطلاعات کلید خورد +سند

اولین مطالبه شبکه ملی اطلاعات با در قالب یک نامه و با امضای بالای 80 نفر از فرهنگیان و دانشجویان استان گلستان آماده ارسال به رئیس جمهور شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند سالی است که استفاده از اینترنت یه عنوان یک نیاز در سطح جهانی درآمده است هرچند زیرساختهای آن این روزها در زیر سلطه کسانی است که از آن به عنوان اهرم فشاری برای زیر سلطه بردن سایر کشورها استفاده می کنند.شبکه ملی اطلاعات یکی از مطالباتی است که سالهاست مورد تقاضای مردم بوده و محققان جوان کشورمان را برای ساخت خود فعلا ساخته و موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه فراهم شد.

جمعی از جوانان، فرهنگیان و فرهیختگان استان گلستان نامه ای را در این خصوص به رئیس جمهور محترم نوشتند و در آن از رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی تقاضای آغاز به کار دوباره و فعال شدن شبکه ملی اطلاعات را کرده اند.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد.ریاست جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

جناب آقای روحانی، رئیس جمهور محترم، داشتن فرزندان سالم و آینده ساز کشور جمهوری اسلامی ایران نیازمند تلاش همه جانبه دولت و ملت ایران است. با توجه به اینکه فضای مجازی بطور گسترده وارد کشور و منازل ما ایرانیان شده است و با علم به این موضوع که فضای مجازی در حال حاضر حربه ی جدیدی بر علیه ما و در دست کشورهای غربی و دشمنان ملت ایران است و اینکه فضای مجازی در منازل و نقاط مختلف کشور یک فضای بسیار آلوده و غبارآلود است  لذا ما خواستار اینترنت و فضای مجازی سالم و ملی هستیم.

با توجه به اینکه در سالهای قبل تلاش جمهوی اسلامی ایران برای ایجاد زیرساختهای فضای مجازی سالم، امن و ارزان صورت گرفته است و نتایج مثبتی از جمله تشکیل شورای عالی فضای مجازی کشور داشته است، لذا ما جمعی از فرهنگیان و دانشجویان استان گلستان از شما رئیس جمهور محترم ایران عزیز، که رئیس شورای عالی فضای مجازی کشور هستید، درخواست می کنیم که برای آغاز بکار اینترنت ملی در اسرع وقت اقدام فرمایید و این امر مستلزم انحلال شورهای موازی با این شورای عالی فضای مجازی است.

تنها اینترنت ملی است که می تواند محیط سالم و امنی برای ما فرزندان این مرز و بوم فراهم کند. لطفا در این خصوص اقدامات لازم را سریعا انجام دهید.

جمعی از تحصیل کردگان، دانشجویان و فرهنگیان استان گلستان

اولین مطالبه عمومی شبکه ملی اطلاعات کلید خورد +سند

اولین مطالبه عمومی شبکه ملی اطلاعات کلید خورد +سند

اولین مطالبه عمومی شبکه ملی اطلاعات کلید خورد +سند

اولین مطالبه عمومی شبکه ملی اطلاعات کلید خورد +سند


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار