قم؛

جابه‌جایی 20 هزار نمازگزار با ویلچر در مسجد مقدس جمکران

بخشعلی مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: 250 دستگاه ویلچر به همراه چهار دستگاه ماشین زائربر آماده خدمت‌رسانی به سالمندان، جانبازان و معلولان هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان گستردگی فضای مسجد مقدس جمکران یکی از خدماتی که باید به زائرین به ویژه معلولان، سالمندان و جانبازان گرانقدر در این مکان شریف داده شود خدمات ویلچری است که با توجه به تعدد درب‌های ورودی و فاصله‌ زیاد آنها تا مسجد مقام و سایر مساجد و شبستان‌ها نیاز است اینگونه خدمات ارائه شود.

 مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در کنار تامین ویلچر برای سالمندان و جانبازان گرانقدر بخشی از زائرین نیز به وسیله ماشین زائربر از درب‌ها به مسجد مقام و بالعکس جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: با وجود چهار دستگاه ماشین زائربر ماهانه 26 هزار نفر به ویژه در شب‌های چهارشنبه و جمعه و مناسبت‌های مذهبی از جمله نیمه شعبان و شب‌های قدر از مقابل درب‌ها حمل و نقل می‌شوند.

در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش زائرین این مکان مقدس در سال‌های اخیر حجم خدمات ویلچری و ماشین زائربر به نسبت حضور زائران گرانقدر پاسخگوی همه نیازها نبوده و لازم است 10 دستگاه ماشین زائربر و 300 دستگاه ویلچر با هزینه‌ای معادل 8 میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری شود که امیدواریم خیرین و بانیان در این زمینه همراه ما باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.