سالک در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگارن مطرح کرد

فرصت سه ماهه نهادها برای اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: آیین‌نامه‌ و قانون طرح امر به معروف و نهی از منکر به تمام دستگاه‌ها ارسال شده و آنها موظفند مواد 24 گانه این طرح را اجرا کنند.

امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام دستگاه های ولتی اجرا شود سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در  هفته گذشته با حضور  آیت‌الله جنتی و جمعی از علما و مسئولان تشکیل شد، گفت: در این جلسه آیین‌نامه‌ اجرایی امر به معروف و نهی از منکر مورد بحث قرار گرفت و قرار شد پس از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی شود و سه ماه برای اجرایی آن وقت داده‎اند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: آیین‌نامه‌ و قانون این طرح به تمام دستگاه‌ها ارسال شده و دستگاه‎ها باید مواد 24 گانه آن را اجرا کنند و همچنین موظفند ماده 8 قانون اساسی را هم  اجرا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی در پایان اظهار داشت: انجام امر به معروف و نهی از منکر به شکل همگانی است  و اگر مواردی که به شکل باندی در جامعه  دیده شود، دستگاه امنیتی و اطلاعاتی موظف هستند با باندهایی که منکرات را گسترش می‎دهند برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخورد به موقعی با کشف حجاب و مسائل از این مقوله داشته و علاوه بر نیروی انتظامی مسئول رسیدگی و اجرایی این طرح ستادی است که قانون تعیین کرده است.

انتهای پیام/           

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: آیین نامه ، اجرا ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار