قزوین؛

تصادفات در قزوین یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه قزوین گفت: 6 تصادف در قزوین طی روز گذشته رخ داده که منجر به کشته شدن یک نفر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛زینلی تصریح کرد: در کیلومتر 40 آزادراه قزوین ـ همدان یک موتورسیکلت‌سوار با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده که راکب به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی به تصادفات دیگر محورهای استان قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در کیلومتر 20 محور مواصلاتی قزوین ـ رشت یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه سواری پراید با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه دو نفر از سرنشینان خوروی پراید مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده وانت مزدا عنوان کرد.

زینلی با اشاره به تصادفات در محور آزادراه قزوین ـ زنجان در روز گذشته تصریح کرد: دو تصادف در این محور ثبت شده که دو مجروح در پی داشته است.

وی افزود: در کیلومتر 46 آزادراه قزوین ـ زنجان یک دستگاه سواری پراید و در کیلومتر هفت باند شمالی این محور یک دستگاه سواری پژو 206  واژگون شدند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خاطرنشان کرد: علت این حوادث عدم توجه به جلو بوده و هر دو راننده وسایل نقلیه نیز مجروح شدند.

زینلی با بیان اینکه در آزادراه قزوین ـ کرج طی روز گذشته نیز دو تصادف گزارش شده است، اضافه کرد: در کیلومتر 26 این آزادراه صبح دیروز یک دستگاه سواری ال 90 با عابر پیاده تصادف کرده که عابر پیاده در این تصادف مجروح شده است.

وی اظهار کرد: در تصادف دیگری در آزادراه قزوین ـ کرج در کیلومتر هفتم راننده یک وانت نیسان به علت عدم توجه به جلو موجب وقوع حادثه در این محور شد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین افزود: همچنین یک دستگاه وانت نیسان به علت برخورد با یک سواری پژو و دو دستگاه سواری پراید منجر به مصدوم شدن یک نفر شد.

زینلی به رانندگان برای تردد در روزهای آینده در محورهای مواصلاتی استان قزوین توصیه کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی تا پایان هفته جاری از تردد غیرضروری در این محورها خودداری کنند.

وی گفت: در روزهای آتی بارش برف و مه‌آلودگی در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان قزوین از سوی اداره‌ هواشناسی پیش‌بینی شده است.

بهرام زینلی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در تمامی مسیرهای ارتباطی قزوین وضعیت جاده‌ها لغزنده است، لذا رانندگان باید با احتیاط کامل در مسیرها تردد کنند.

وی افزود: ترافیک خاصی در محورها مشاهده نمی‌شود و تردد به صورت روان و عادی ادامه دارد.انتهای پیام/

کاتبی
09371544101

برچسب ها: تصادف ، کشته ، قزوین ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.