اردبیل؛

آمادگی راهداران شهرستان نمین برای برف روبی در جاده های مواصلاتی

فرماندار شهرستان نمین گفت:‌ با توجه به یخبندان و برفگیر بودن گردنه حیران و جاده‌های مواصلاتی اکثر روستاهای شهرستان نمین باید در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی‌پور در جلسه کمیته برف‌روبی شهرستان نمین اظهار داشت: یک میلیارد ریال اعتبار برای برف‌روبی جاده‌های مواصلاتی و داخل شهرها در سطح شهرستان نمین اختصاص یافته است.

وی گفت:‌ اعضای کمیته برفروبی و ستاد عملیات زمستانی باید آمادگی لازم را برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای بازگشایی معابر عمومی چه در داخل شهرها و چه در جاده‌های مواصلاتی شهرستان نمین داشته باشند.

فرماندار شهرستان نمین بیان کرد: مسولان مربوطه باید تدابیر لازم را به منظور اسکان احتمالی مسافران در راه مانده و گرفتار در کولاک را به کار ببندند تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی ناگوار در این زمینه جلوگیری شود.

عبدالعلی‌پور از اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار برای برف‌روبی جاده‌های مواصلاتی و داخل شهرها خبر داد و گفت: امیدواریم امسال شاهد مسدود شدن هیچ یک از جاده های مواصلاتی و معابر عمومی شهرها نباشیم و بتوانیم تردد ایمن و راحت را در این مسیرها فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.