شهادت و بازداشت 3 جوان فلسطینی در درگیری با صهیونیست ها

عملیات شهادت طلبانه 3 جوان فلسطینی علیه صهیونیستها در شمال رام الله، به شهادت یکی از آنان و دستگیری دو نفر دیگر انجامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد محمد منیر صالح در درگیری با نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهرک ترمسعیا در شمال رام الله به شهادت رسید و دو جوان دیگر بازداشت شدند.

وزارت بهداشت افزود محمد منیر صالح 24 ساله ساکن روستای عاروره در شمال غرب رام الله بود که در درگیری با نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله شهید شد.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، سه جوان فلسطینی در اقدامی شهادت طلبانه پس از نزدیک شدن به مرکز ایست و بازرسی نظامیان صهیونیست نزدیک شهرک ترمسیعا به سوی آنان تیراندازی کردند که محمد منیر صالح یکی از جوانان فلسطینی در درگیری با صهیونیستها به شهادت رسید و دو جوان دیگر بازداشت شدند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس به 89 نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد از سوم اکتبر ( 11 مهر ) 89 فلسطینی در کرانه باختری رود اردن ، قدس اشغالی و نوار غزه شهید و بیش از 3500 فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین از آغاز انتفاضه قدس 71 فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی و 18 تن دیگر در نوار غزه شهید شدند و 18 تن از شهدای فلسطینی نوجوان و چهار شهید زن هستند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار