ناظم‌الشریعه:

تعطیل شدن لیگ برتر شرط رفتن به چین است/با تیم الف به چین نمی‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرط حضورم در تورنمت چین تعطیل‌ نشدن رقابت‌های لیگ برتر است پس تیم الف را نمی‌برم.

تعطیل شدن لیگ برتر شرط  رفتن به چین است/با تیم الف به چین نمی‌رویم
سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با حضور تیم ملی در تورنمت چین موافقم زیرا در این روزها که تیم به دلیل پیگیری رقابت‌های لیگ برتر مشغول است،می‌توانیم کار مثمرثمری انجام دهیم و شانس بزرگی به بازیکنانی که تاکنون فرصت دیده نشدن نداشته‌اند، بدهیم. البته شرط حضورم در تورنمت چین تعطیل نشدن رقابت‌های لیگ برتر است زیرا با این کار حق تیم‌هایی را که توانایی خود برای حضور در این رقابت‌ها به کار گرفته‌اند را پایمال می‌کنیم، ایجاد وقفه ضربه بزرگی به تیم‌های آماده است تا بتوانند مسیر صعودی تیم را پیگیری کنند.

وی افزود: تنها راهی که  می‌توانیم بدون ضربه به مسابقات در تورنمت چین حاضر شویم، چشم‌پوشی از بازیکنان تیم اصلی است پس ملی‌پوشان با سابقه حاضر در تیم الف را به چین نمی‌بریم تا امیدها و کسانی که تاکنون فرصت دیده‌نشدن به دست نیاوردند، توانایی خود را به نمایش بگذارند، این کار باعث می‌شود اهمیت پایه‌های فوتسال نیز به چشم آید. این کار با همکاری افتخاری و کمیته فوتسال تحقق می‌پذیرد تا باشگاه‌ها بدون نگرانی به کار خود ادامه دهند و تیم ملی نیز به چین سفر کند، از آنجا که نفرات اصلی تیم‌ها را با خود همراه نمی‌کنیم، پس چند جلسه تمرینی قبل از اعزام برگزار می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه در خصوص روند پروژه استعدادیابی خاطرنشان کرد: برای برگزاری چهارمین مرحله استعدادیابی به مشهد آمده‌ام. مراحل مقدماتی  این پروژه با همکاری حمید شاندیزی به عنوان استعدادیاب و کریمیان رییس کمیته فوتسال مشهد از 3 استان خراسان شمالی،خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار شد که به خاطر قبول زحمت از این افراد کمال تشکر را دارم.

پس از برگزاری چهارمین مرحله استعدادیابی، تماشای رقابت دو تیم فردوسی و مقاومت در لیست برنامه‌هایم قرار دارد زیرا این دو تیم جوانان بسیاری دارد که با مشاهده بازی‌ها می‌توان آن‌ها را در تیم ملی آزمود.

هفته آینده نیز برای پشت  سر گذاشتن پایانی استعدادیابی راهی مازندران هستم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار