عضویت شرکت روغن کنجد ثمر اردکان در انجمن ارگانیک ایران

شرکت روغن کنجد ثمر اردکان به انجمن ارگانیک ایران پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)  استان یزد،گفت: باحضورمسئولان ان استانی /ریس کانون سردفتران و دفترداران کشور و رئیس کانون خدمات الکترونیک قضایی قوه قضائیه .شرکت روغن کنجد ثمر اردکان به انجمن ارگانیک ایران پیوست .

وی افزود:این شرکت در زمينی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع و زيربنای بيش از ۳0۰۰ مترمربع با سرمايه گذاری مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج استان یزد در شهرك صنعتی اردكان ساخته شده است و به عنوان بزرگترين توليدكننده روغن كنجد به روش كلدپرس در ايران و مطابق با آخرين استانداردهای روز دنيا تجهيز شده ومی تواند روزانه ۵۰۰۰ ليتر روغن كنجد توليد كند .

با توجه به  استخراج روغن کنجد ثمر  به روش پرس سرد که در آن از هیچ گونه فرایند حرارتی ، حلال ، مواد افزودنی و آنتی اکسیدان مصنوعی استفاده نمی شود و باعث می شود ویتامین ها و خواص طبیعی روغن حفظ شود این شرکت به عضویت انجمن ارگانیک ایران درآمده است .

محصول ارگانیک یا طبیعی، به محصولی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌ کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. این محصولات از سایر محصولات بسیار سالم تر هستند اما به دلیل عدم اطلاع رسانی درست در زمینه مزایای آن و همچنین قیمت بالاتر این محصولات، هنوز جای خود را درسبد خرید خانوارها پیدا نکرده است.


شرکت روغن کنجد ثمر اردکان وابسته به مؤسسه مالی و اعتباری است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



برچسب ها: استان یزد ، روغن ، ارگانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.