ادعای امریکن تینکر: مهاجران مسلمان، عامل مصیبت های پیاپی اروپا/ قاره سبز، در حال خودکشی

وب سایت "امریکن تینکر" در گزارشی نوشت: اروپا در حال از دست دادن جلال و شکوه خود است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت "امریکن تینکر" در گزارشی به تحلیل اوضاع کنونی اروپا پرداخت.

در این گزارش آمده است: اروپا در قرن گذشته شاهد بزرگترین دستآوردها بود. اروپا بهترین و بیشترین امکانات را در مقایسه با سایر مناطق جهان در دل خود جای داده بود. در قرن گذشته، آرامش نسبی بر این قاره حاکم بود. تا اینکه جنگ جهانی اول و دوم رخ داد و قدرت اروپا به آهستگی رو به افول گذاشت. هیچ کس به اندازه سیاستمداران اروپایی مسئول شرایط کنونی نیستند. 

نگارنده گزارش مدعی است: به نظر می رسد اروپا در حال خودکشی است. اروپا با صدور مجوز ورود میلیون ها مسلمان به این قاره، آشکارا دست به خودکشی زده است. به نظر می رسد رهبران کشورهای اروپایی توانایی مقابله با هجوم مهاجران را ندارند. اروپا به زودی به قاره ای تبدیل می شود که بیشترین جمعیت آن را مسلمان ها تشکیل خواهند داد. چرا که مهاجرت مسلمان ها و زاد و ولد آنها در این قاره، در کنار تمایل اندک اروپایی ها به موضوع تولید مثل، به زودی بر این واقعیت جامه عمل می پوشاند. از این رو، اروپا به زودی به "یورابیا" (ترکیبی از یوروپ و عربیا) تغییر نام خواهد داد و تمدن غربی در معرض خطر قرار خواهد گرفت. این موضوع به بزرگترین تراژدی تاریخ تبدیل خواهد شد.

در بخش دیگری از این گزارش با استناد به کتاب "زمانی که اروپا خوابید: اسلام افراطی چگونه در حال نابودی غرب از درون است" آمده است: آمریکا می تواند با اروپا خداحافظی کند. آینده اروپا بسیار متفاوت از چیزی است که در حال حاضر تصور می شود. جنگ و درگیری به راه می افتد. اروپا همچون لبنان به دو بخش تقسیم خواهد شد. بخشی از آن به وسیله مسیحی ها و بخشی دیگر به وسیله مسلمان ها اداره خواهد شد. یک شکاف همیشگی در اروپا حاکم خواهد بود. هیچ کس قادر به میانجیگری و یا برطرف کردن این شکاف نخواهد بود. اوضاع به شدت وحشتناک می شود.

اما نگارنده گزارش، رهبران اروپایی را مسئول اوضاع کنونی اروپا می داند و می افزاید: رهبران اروپایی ، قاره اروپا را به لبه پرتگاه آورده اند. رهبران کشورهای اروپایی تنها مشکل این قاره نیستند. بلکه نخبگان سیاسی و فرهنگی، روشنفکران، اصحاب رسانه و دانشگاهیان و کشیش ها نیز در اوضاع کنونی اروپا دستی بر آتش دارند. اروپا باید نخبگان خود را پاکسازی کند. در این قاره باید احزاب سیاسی و بلوک جدیدی تشکیل شود. بلوکی که متشکل از  وطن پرستان اروپایی باشد. اگر قرار است اروپا و تمدن غربی نجات یابد، اروپایی ها باید هر اقدامی را که لازم است انجام دهند و حتی اتحادیه اروپا را منحل کنند. شهروندان اروپایی نیز باید نرخ زاد و ولد را افزایش دهند.
 
به باور نگارنده گزارش، پوچ گرایی اروپایی ها در مقابل اعتقادات سرسختانه افراط گرایان، به ناکامی های این قاره سبز دامن زده است.  چرا که اروپایی ها به دلیل بی اعتقادی، حاضر به از خود گذشتگی و ایثار نیستند.

نگارنده گزارش با مطرح کردن ادعاهایی بی اساس اینطور نتیجه می گیرد: در صورت تداوم این شرایط، اروپا هویت خود را از دست خواهد داد. با افزایش جمعیت مسلمان کشورهای اروپایی، نمادهای فرهنگی و مذهبی غرب نابود می شود و جای خود را به نمادهای مسلمانان می دهد. همانطور که القاعده در افغانستان و داعش در عراق و سوریه آثار باستانی این کشورها را نابود کرد، مسلمانان اروپا نیز باعث نابودی تمدن و فرهنگ اروپایی خواهند شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار