شهنازی: تیم ما به نام ستاره‌های حریف باخت

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم ما فقط به نام ستاره‌های پیمان باخت و این این تیم به سختی توانست ما را شکست دهد.

ناصرشهنازی پس شکست 3 بر 2 تیم والیبال سایپا مقابل پیکان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال ، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  به اعتقاد من این مسابقه یکی از زیباترین مسابقات لیگ تا این هفته بود. این بازی به این دلیل زیبا شد که هر دو تیم با برنامه کار کردند و از جنگندگی بالایی برخوردار بودند. 

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره این موضوع که نتیجه 2 بر صفر را با 3 بر 2 عوض کرد، اظهار داشت: پیکان تیم بزرگی است که تجربه جهانی نیز دارد و بازیکنان این تیم به دلیل تجربه بالا موفق به شکست سایپا در این مسابقه شدند. وقتی یک مسابقه به ست پنجم کشیده می‌شود بدون شک تیمی برنده خواهد شد که تجربه بیشتری داشته باشد. بازیکنان ما بسیار خوب ظاهر شدند اما عقب افتادن آن‌ها در ابتدای ست پنجم همه چیز را به سود پیکان تمام کرد.

وی با بیان این مطلب که ما پیش از این برخی مسابقات 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود تمام کردیم، خاطرنشان کرد: من تا پایان هفته ششم از عملکرد بازیکننان رضایت دارم. به جز دیدار با ثامن آن‌ها در همه دیدارها با برنامه و هماهنگ کار کردند. شک نکنید که روزهای خوبی در انتظار سایپا است.

شهنازی با اشاره به مشکل اصلی تیمش که گاهی منجر به از دست رفتن نتیجه می‌شود، اظهار داشت: ظرفیت بازیکنان تیم سایپا باید بیشتر از این‌ها باشد. آن‌ها نباید در دیدار با تیم‌های بزرگ مغلوب نام ستاره ها شوند. شاید در ظاهر پتانسل پیکان از ما بیشتر بود اما آن‌ها به سختی ما را شکست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار