تبریز؛

دفاع از حقوق مردم در حفاظت از منابع طبیعی

حفاظت از انفال و منابع طبیعی نباید موجب تضییع حقوق مردم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: منابع طبیعی مدافع وپاسدار اراضی ملی بوده و این موجب نمی شود که ذره ای به حقوق مردم تعرض شود.

 داور نامدار با اشاره به اینکه در قانون رفع موانع تولید از هرلحاظ رعایت حقوق اشخاص بطور جامع و مشروع پیش بینی شده؛ افزود: این قانون از زمانی که ابلاغ شده شیوه نامه اجرایی آن با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،اداره کل ثبت اسناد و املاک، مدیریت امور اراضی استان و اداره کل اقتصادو دارایی صورت گرفته و در حال اجراء می باشد.

در ادامه آقای نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس ، گفت: تمامی اقدامات از جمله تصویب قوانین و اجرای آن باید طوری باشد تا هم بیت المال حفظ شود و هم حقوق مردم و کشاورزان در آن منظور شده باشد.

نوری با بیان اینکه بعد از انقلاب تحولات اساسی درقوانین مربوط به زمین اتفاق افتاده ؛ افزود: برای حل مشکلات مربوط به اراضی توسط نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در سه محور برنامه ریزی شده که یکی سندار نمودن اراضی، دوم حفظ کاربری اراضی و نهایتا حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.