عباسی : جذب دروازه بان جدید بستگی به نظر کاظمی دارد

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان از فسخ قرارداد با محسن فروزان خبر داد گفت : در صورتی که کادر فنی به دروازه بان جدیدی نیاز داشته باشد به طور حتم در نیم فصل این امر انجام می شود.

محمد رضا عباسی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جدایی محسن فروزان از باشگاه سیاه جامگان گفت: قرارداد فروزان امروز فسخ گردید و وی رسما از جمع ما جدا شد و برای وی آرزوی موفقیت می کنم.
وی افزود :به طور کلی در ابتدای فصل 40 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود و فروزان مبلغی را برای فسخ قراردادش از ما طلب نکرد.
مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص اینکه آیا در نیم فصل دروازه بان جدیدی برای تیم جذب خواهد شد یا خیر افزود: درهر صورت این مساله به نظر فرهاد کاظمی سرمربی تیم بستگی دارد. در حال حاضر عین افشار دروازه بان خوب ما محسوب می شود و می تواند کمک حال تیم باشد .در کنار آن ناصحی هم می تواند به تیم کمک کند. همچنین یکی ، دو دروازه بان تیم امید و جوانان نیز با فرهاد کاظمی تمرین می کنند و اگر این امر صورت بگیرد از بین این دو دروازه بان، دروازه بان سوم نیز انتخاب خواهد شد. اما باید بگویم اگر کادر فنی به دروازه بان سوم نیاز داشته باشد به طور حتم در نیم فصل جذب خواهیم کرد.
وی در خصوص عقد قرارداد مدافع عراقی توضیح داد: این بازیکن در حال حاضر در باشگاه حضور دارد و ما با توجه به استعلامی که داشتیم متوجه شدیم وی در یک فصل در دو باشگاه بازی کرده و بر همین اساس از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم تا مطمئن شویم عقد قرارداد با او مشکلی نخواهد داشت و هر زمان جواب استعلام مثبت باشد قرارداد منعقد خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار