وزیر کشور لبنان: عاملان حملات تروریستی اخیر به این کشور بازداشت شدند

"نهاد منشوق" از بازداشت تمامی عاملان انفجار تروریستی در "برج البراجنه" بیروت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "القدس العربی"؛ نیروهای امنیتی لبنان، عاملان انفجار تروریستی در "برج البراجنه" در منطقه "ضاحیه" بیروت را در 48 ساعت گذشته بازداشت کردند.

"نهاد منشوق" –وزیر کشور لبنان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "شبکه تروریستی که چند روز پیش در "برج البراجنه" عملیات انتحاری انجام دادند، طی 48 ساعت گذشته به طور کامل بازداشت شدند."

"نهاد منشوق" توضیح داد: "تاکنون هفت فرد سوری و دو فرد لبنانی در بازداشت ما به سر می برند که یک نفر از لبنانی ها، مسئولیت حمله انتحاری را برعهده داشته و سایرین را از مرز وارد لبنان کرده است. تحقیقات روشن کرد براساس طرحی از پیش تعیین شده، قرار بوده است پنج فرد انتحاری، این عملیات را در بیمارستان "پیامبر اعظم" منطقه "ضاحیه" اجراکنند، ولی تدابیر امنیتی حاکم بر بیمارستان انها را به تغییر هدف واداشت و از این رو، درصدد انفجار خود در منطقه ای پر جمعیت برآمده اند."

"منشوق" تأکید کرد: "علی رغم تهدیداتی که انجام می شود، نیروهای امنیتی لبنان از پیگیری تروریسم و تعقیب تروریست ها دست نخواهد کشید. این عملیات اخرین حمله تروریستی در لبنان نیست؛ چراکه برنامه ریزی برای اینگونه تجاوزات آخرین آن نبوده است."


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار