درنشست هیئت مدیره سرخ‌ها؛

رانندگان تراکتور مشخص نشدند/ عباسی هم چنان تراکتور را می‌راند

مدیرعامل تراکتور در جلسه تغییر نکرد تا عباسی هم چنان بر سر جای خود بماند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست مسئولان سرخ‌های تبریز در راستای بررسی مشکلات برگزار شد، هر چند بنا به شنیده‌ها پیش‌بینی می‌شد در کادر مدیریتی این باشگاه رخ دهد اما خروجی جلسه خبری از تغییرات نبود.
 
برخی معتقد بودند که در نشست هیئت مدیره تراکتورسازی تغییرات عمده‌ای به وقوع می‌پیوندد تغییراتی که می‌توان شوکی به تراکتور باشد.
 
** سعید عباسی، نقطه اصلی تغییر است
 
آنچه در شنیده‌ها به گوش می‌رسید، خبر از تغییرات در کادر مدیریتی تیم است، یعنی اینکه سعید عباسی جای خود را به کسی دیگر می‌دهد حتی گزینه‌هایی را نیز برای تصدی‌گری پست مدیرعامل تعیین کرده بودند.
 
شاید این نکته حائز اهمیت باشد تراکتوری که در مقابل سایپا بازی جام حذفی خود را با برد پشت سر گذاشته است اکنون نیز برای مصاف با سیاه‌جامگان خود را آماده می‌کند، هیچ‌گاه روی خوش نبیند و در مسیر حواشی‌های اخیر گام بردارد.
 
شاید عمده دلیل تشکیل جلسه و نشست هیئت مدیره سرخ‌ها اعمال تغییرات در تراکتورسازی باشد اما هدف از تشکیل جلسه پرداختن به مشکلات مالی، رسیدگی به وضعیت حامیان مالی، وضعیت ابهام انگیز جدایی و پایان خدمت سربازی بازیکنان سرباز و پاره‌ای از مسائل دیگر بوده که هیئت مدیره و مدیرعامل را پای میز داغ جلسه جمع کرده است.
 
** جایگزین‌های عباسی چه کسی هستند؟
 
شنیده‌ها  حاکی از آن است که نشست اعضای هیئت مدیره به هدف تحول و تغییر در سرخ‌های تبریز است، تغییری که می‌تواند وضعیت تراکتوری‌ها را دگرگون سازد بنابراین چشم هواداران پرشور تبریزی به درب اتاق جلسات باشگاه تراکتورسازی دوخته شده بود گرچه خبری از آن بیرون می‌آید، آیا سکان‌دار هدایت مدیریت این تیم جای خود را به کسی دیگر خواهد داد؟! آنچه مهم بوده اینکه گزینه‌های هدایت عباسی معلوم شده بود.
 
**دبیری یا اسبقیان کدام یک؟!
 
برخی اخبار در گوشی حکایت از این داشت که شهرام دبیری و شروین اسبقیان گزینه‌های تصدی‌گری پست مدیرعاملی تراکتورسازی بودند.
 
شهرام دبیری در فدراسیون فوتبال و اسبقیان نیز در ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی حضور دارند، دبیری گزینه موردنظر غزنوی بوده و کریمان نیز از اسبقیان حمایت می‌کرده است.
 
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار