یمنی‌ها، مزدوران سعودی را در برخی مناطق وادار به عقب‌نشینی کردند

نیروهای یمنی در ادامه پیشروی‌های خود، نیروهای ائتلاف را مجبور کردند از مناطق اطراف باب‌المندب و ذباب عقب‌نشینی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، ارتش یمن با کمک نیروهای مردمی انصار الله مناطقی در جنوب یمن را تصرف کردند.

سایت مشهد الیمنی گزارش داد: درگیریهای شدیدی میان ارتش یمن و نیروهای طرفدار عبدر به منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و متواری یمن، در اطراف استان لحج رخ داد که در اثر آن چهار نفر از نیروهای هادی کشته و 5 نفر نیز زخمی شدند.

این گزارش افزود نیروهای انصار الله در ادامه پیشروی‌های خود، نیروهای ائتلاف و مزدوران سعودی را مجبور کردند از مناطق اطراف باب المندب و ذباب به مناطق راس العاره و خور عمیر در استان لحج عقب نشینی کنند.

نیروهای انصار الله همچنین در منطقه وازعیه در استان تعز و منطقه تباب و کوههای مریس در استان ضالع در جنوب یمن پیشروی کرده و این مناطق را از وجود مزدوران سعودی پاکسازی کردند.

منابع آگاه نیز گفته اند، سلطان عبدالله حمود، رهبر نیروهای طرفدار هادی در مسراخ در استان تعز در جنوب یمن پس از کنترل ارتش بر منطقه، گریخته است.

سایت سباء نت نیز گزارش داد« نیروهای ارتش در حملات موشکی خود یک خودروی زرهی سعودی را در منطقه مفرق ذباب در استان تعز در جنوب یمن به همراه سرنشینان آن منهدم کردند.

ارتش عربستان مناطق مختلف ربوعه در عسیر ظهران را پس از کنترل ارتش یمن بر آن مناطق هدف حملات هوایی قرار داد.

در همین راستا در پی شلیک خمپاره از سوی ارتش یمن و نیروهای کمکی مردمی شماری از خودروهای زرهی در شرق پایگاه نظامی شرفه در منطقه نجران عربستان منهدم شدند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار