نسخه ی بتای گوگل کروم برای ios عرضه شد

نسخه بتای گوگل کروم با پشتیبانی از 3D Touch برای iOS عرضه شد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قابلیت 3D Touch که اپل برای آیفون‌های جدید خود معرفی کرد در ادامه راه Froce Touch مک بوک ها قرار می‌گیرد و در حال تبدیل‌شدن از یک قابلیت به یک ضرورت بر روی تلفن‌های همراه است.

توسعه‌دهندگان بسیاری در حال کسب اجازه از اپل و پیاده‌سازی این قابلیت بر روی برنامه‌های خود هستند. حال کروم نیز در راستای این قابلیت قرارگرفته و اولین نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران خود قرار داده است.


هرچند که گوگل این قابلیت را بسیار بی‌سروصدا ارائه کرده ولی بااین‌حال می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این گوشی باشد چرا آنکه نوید آن را می‌دهد که برنامه‌های بیشتری از این قابلیت استفاده خواهند کرد و تنها بسنده به برنامه‌های رسمی خود اپل نمی‌شود.

3D Touch از پلاگین TestFlight که برای زبان برنامه‌نویسی Swift 2 عرضه‌شده استفاده می‌کند و در حال حاضر بیشتر از 2000 تست کننده دارد. باید دید که چه مقدار از توسعه‌دهندگان جذب این حرکت خواهند شد و در کدهای خود تغییر ایجاد می‌کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: 9to5Mac

انتهای پیام/
 
برچسب ها: گوگل کروم ، 3touch ، ios
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام برای من هم امروز از گوگل پیام اومد که برنده گوشی آیفون شدید .منم به سوالاتش جواب دادم ولی بعد که روی الان مطالبه کنید زدم اومد بیرون .لطفا یکی به ما جواب بده.ممنون میشم.