کمپین کتاب‌‌خوانی در رادیو ایران

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 22 آبان تا 25 آذر علاقمندان می‌توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کمپین کتاب‌خوانی رادیو ایران گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی رادیو ایران طرح تازه‌ای را به عنوان کمپین «من کتاب می‌خوانم» را از 22 آبان تا 25 آذر اجرا می‌کند.

وی افزود: در این طرح ما از همه شنوندگان و مخاطبان می‌خواهیم که یک کتاب را به انتخاب خودشان برگزینند و یک صفحه را بخوانند و قایل صوتی آن را برای ما ارسال کنند.

گودرزی عنوان کرد: فایل‌های صوتی هر شب در برنامه کافه هنر پخش می‌شود و شنوندگان می‌توانند صدای خود را بشنوند، همچنین سعی داریم تا پایان سال صدا‌های شنونده‌ها را به مرور پخش کنیم.

گودرزی در خصوص حضور هنرمندان اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم هنرمندان، ورزشکاران،‌ نویسندگان، شاعران و اقشار مختلف اجتماعی که علاقمند به حضور در این کمپین هستند عضو این طرح شوند. همه با هم حرکت فرهنگی برای اعتلای کتاب‌خوانی فدم برداریم. کتاب‌های خوب را به دیگران معرفی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شنوندگان و مخاطبان یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند و به نشانی سایت رادیو ایران، کانال تلگرامی و یا از طریق لوح فشرده به شبکه رادیو ایران ارسال کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های شبکه رادیو ایران در این طرح فعالیت می‌کنند و گزیده‌ای از این فایل صوتی‌ها در کافه هنر پخش می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان عکس خود را به نام من کتاب می‌خوانند را به سایت رادیو ایران ارسال کنند و ما عکس‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم و در سایت شبکه استفاده خواهیم کرد.  
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار