حاجیلو: از درخشش ترابی خوشحالیم/ خطوط سه گانه سایپا تقویت می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: پس از نیم فصل با جذب مدافع،هافبک و مهاجم خطوط سه گانه سایپا تقویت می‌شود.

اصغر حاجیلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم سایپا در تعطیلات لیگ اظهار کرد: باید عنوان کنم ما تعطیلات چندانی به دلیل حضور در جام‌ حذفی نداشتیم و بلافاصله پس از بازی با تراکتور در این مسابقات تمرینات خود را آغاز کردیم.
 
وی در ادامه افزود: ما دیدار دوستانه‌ای با راه‌آهن داشتیم که هدف از انجام این دیدار تقویت تیم سایپا بوده است.

حاجیلو در خصوص اینکه آیا بازی راه‌آهن آخرین  بازی تدارکاتی خواهد بود گفت: بدون شک بازی با راه‌آهن بازی خوبی بوده که تیم راه‌‌آهن نیز بازی خوبی ارائه داد و دیگر ما بازی تدارکاتی نخواهیم داشت.
 
سرپرست تیم فوتبال سایپا در خصوص وضعیت نقل‌و‌انتقالات سایپا در نیم فصل عنوان کرد: در واقع هنوز نقل‌و‌انتقالات شروع نشده است چون چهار هفته به نیم فصل باقی مانده است.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه  درصدد جذب نیروهای تهاجمی و یا بازیکنان دیگری است یا خیر تصریح کرد: من نمی‌خواهم در این جا از شخصی نام برم ولی در صدد جذب یک مدافع، هافبک و مهاجم در تیم هستیم.

حاجیلو عنوان کرد: هدف از جذب این بازیکنان تقویت خطوط سه گانه برای حضور پرقدرت در لیگ برتر خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال سایپا در مورد  درخشش مهدی تراپی در تیم ملی عنوان کرد: ما و کل مجموعه باشگاه از این رویداد و خوشحال هستیم ترابی بازیکن خوب ما بوده و امیدواریم با موفقیت و درخشش خود بتوانم به تیم سایپا کمک کرده و ما در ادامه فصل به جایگاه واقعی خود در جدول دست یابیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: حاجیلو ، ترابی ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار