برگزاری دوره‌ آشنایی با ابعاد مختلف شخصیت امام‌خمینی (ره) برای کتابداران

دوره شناخت ابعاد وجودی مختلف امام خمینی (ره) برای کتابدارها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام‌خمینی (ره) صبح امروز با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه مدیر خانه کتاب و مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی در حرم مطهر امام‌خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد، در خصوص شخصیت امام‌خمینی (ره) گفت: باید ابعاد مختلف شخصیت امام‌خمینی (ره) بررسی کنیم، متاسفانه تا کنون تنها به بعد سیاسی شخصیت امام خمینی (ره) پرداخته‌ایم.

وی افزود: کتابدارها دوره‌ای را برای شناخت ابعاد وجودی مختلف امام‌خمینی (ره) خواهند گذراند و این دوره برای آن‌ها برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اینکه نقطه اساسی و ممیز ویژگی اصیل انسان تفکر است، بیان کرد: هر چه قدرت استفاده از واژگان در انسان قوی‌تر و وسیع‌تر باشد، قدرت تفکر وی گسترش می‌یابد. اگر زبان بخواهد عمیق‌تر شود، هیچ راهی جز مطالعه بیشتر کتاب و ترویج آن وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از وجوه شخصیتی امام‌خمینی (ره) را تا کنون نشناخته‌ایم و تصور می‌کنم، همکاران من این پیشنهاد را بپذیرند که یک عزم جزم پیدا کنیم و در همین مکان شریف و محترم پیمان بندیم که از 19 دی ماه تا خرداد سال 95 یک دوره مطالعاتی و ترویج زندگی و آثار حضرت امام خمینی (ره) را برای آن‌ها داشته باشیم. به هر حال منشوری برای مدیریت نسل ما و نسل‌های پس از ما خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار