ارومیه؛

اصفهان و تهران قهرمان تیمی اسلحه اپه و فلوره شدند

تیم های اصفهان و تهران عنوان نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی ارومیه را در بخش تیمی اسلحه های اپه و فلوره کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، سومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور شامگاه جمعه با برگزاری دیدارهای تیمی در دو اسلحه اپه و فلوره بانوان در سالن تختی ارومیه برگزار شد.

در این مسابقات که از سه روز پیش آغاز شده، تیم اصفهان در اسلحه اپه به عنوان نخست دست یافت، آذربایجان غربی در رده دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک نیز به تیم های تهران و همدان رسید.

در اسلحه فلوره نیز تیم تهران قهرمان شد، یزد به مقام دومی رسید و تیم های اصفهان و توابع تهران در سکوی مشترک سوم ایستادند.

در دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره بانوان نمایندگانی از اصفهان و تهران به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در بخش دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان، 57 شمشیرباز طی 156 دیدار مقدماتی و 44 دیدار حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت اعظم بختی از اصفهان به مقام نخست رسید، مهسا پوررحمتی از آذربایجان شرقی دوم شد و عنوان سوم مشترک به سکینه نوری از آذربایجان غربی و مرضیه رضایی از اصفهان اختصاص یافت.

دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره بانوان نیز با حضور 48 بازیکن و با 120 دیدار مقدماتی و 37 دیدار حذفی برگزار شد که در پایان مطهره محسنی و سروناز مرتضوی هر دو از تهران به ترتیب مقام های اول و دومی را کسب کردند و مریم وهابی و نگین کافی به ترتیب از توابع تهران و یزد به مقام سوم مشترک رسیدند.

گفتني است مسابقات قهرمانی مردان کشور نيز طی روزهای 17 تا 19 آبان در سالن شماره يك استاديوم تختی ارومیه با قهرمانی تیم های آذربایجان غربی و تهران در بخش تیمی اسلحه اپه و فلوره برگزار شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.