علی کفاشیان : ایران در انتخابات فیفا به سلمان رای خواهد داد!

شیخ سلمان رای ایران در انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال را خواهد داشت.

به گزارش گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  شیخ سلمان که در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد حمایت ایران بود در انتخابات فدراسیون جهانی هم رای ایران را به عنوان یک عضو به خود اختصاص خواهد داد. این خبری است که می شد از زمان ثبت نام سلمان ، آن را حدس زد اما رییس فدراسیون فوتبال دیروز و در نمایشگاه مطبوعات آن را تایید کرد.
عصرایران - شیخ سلمان رای ایران در انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال را خواهد داشت. شیخ سلمان که در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد حمایت ایران بود در انتخابات فدراسیون جهانی هم رای ایران را به عنوان یک عضو به خود اختصاص خواهد داد. این خبری است که می شد از زمان ثبت نام سلمان ، آن را حدس زد اما رییس فدراسیون فوتبال دیروز و در نمایشگاه مطبوعات آن را تایید کرد. 

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران که روز گذشته به نمایشگاه مطبوعات رفته بود در غرفه خبرگزاری ایرنا و در مباحثه ای در مورد  داوری های لیگ برتری شرکت کرد. مباحثه ای که به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران و پس از آن انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال کشیده شد. کفاشیان در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران گفت :«یک ماه دیگر مجمع سالانه فدراسیون فوتبال برگزار می شود و در آن مجمع زمان انتخابات مشخص می گردد. البته با توجه به زمان برگزاری انتخابات فیفا که 6 یا 7 اسفند ماه است، 18 یا 19 اسفندماه انتخابات فدراسیون فوتبال ایران برگزار می شود.» 

او اما در مورد انتخابات فیفا گفت که انتخاب سلمان به نفع ایران است:«شیخ سلمان که هم اکنون رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا است برای ایران گزینه بهتری است که رییس فیفا شود و وی نیز روابط خوبی با ایران دارد. انتخاب وی به عنوان رییس فدراسیون جهانی فوتبال می تواند به پیشبرد اهداف فوتبال ما نیز کمک کند.»

علی کفاشیان در شرایطی سلمان را گزینه بهتری برای ایران می داند که شنیده می شود در انتخابات کنفدراسیون فوتبال اسیا به سلمان رای داده و حمایت برخی فدراسیون ها را از او جلب کرده است. او هرچند به صورت مستقیم نگفته که رای ایران به چه شخصی داده می شود اما مناسبات کفاشیان و سلمان و مردان مهم فوتبال قاره نشان می دهد نه تنها ایران که رای آسیا به سلمان داده خواهد شد. 


منبع: ایرنا 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.