کرمان؛

شادی باید در چارچوب ارزشها وآموزه های دین باشد

امام جمعه ریگان گفت: اسلام با شادی مخالف نیست اما شادیهایی که در چارچوب ارزشهاوآموزه های دین باشد و منجر به گناه نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع روسای دانشگاها و موسسات آموزش عالی کشور و مراکز پژوهشی اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند شاد بودن برای هر محیطی خوب است اما برخی کار فرهنگی را با کنسرت واردوهای مختلط اشتباه گرفته اند.

وی اظهار کرد: معظم له فرمودند این افراد برای توجیه کار غلط خود می گویند دانشجویان باید شاد باشند اما شاد بودن به چه قیمتی به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط، مگر غربیها از اختلاط چه بهر ههایی جز جنایات جنسی برده اند که ما به دنبال آن شیوه ها باشیم.



امام جمعه ریگان افزود: ما باید ببینیم اسلام در شادیها چه می گوید نه اینکه ما چه می گوییم اگر در شهرستان برنامه شادی بخواهد برگزار شود وبا آموزهای دینی مطابقت داشته باشد ما از آن استقبال و در غیر این صورت با آن مخالفت می کنیم.

وی گفت: وقتی دشمن به قدرت ما اذعان می کند چرا ما روحیه یاس را در جامعه رواج دهیم.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: معظم له فرمودند امروز دانشگاه و دانشجو اماج بزرگترین توطئه هاست و دشمنان کشور از حضور دانشگاهیان و روحیه انقلاب و تهاجمی در میدان و بر هم زدن خط قرمز آنان و بالا بردن پرچم علم وپررنگ کردن شعارهای انقلابی وحشت دارند و برای مقابله با این حرکت برنامه ریزی و هزینه های سنگینی را می پردازند.

وی یادآورشد: امروز هدف دشمن دانشگاه و قشر تحصیل کرده ونخبگان فرهنگی جامعه است .

حجت الاسلام رنجبرماهانی گفت: یکی از اهداف دشمن اختلاف وتفرقه بین قومیتها و ملیتهاست وحرکتی که در برنامه فتیله به آذری زبانها  رخ داد یک نوع توهین و بی احترامی بود که عاملان این برنامه باید ازهمه ی اذری زبانان عذرخواهی کنند.

امام جمعه ریگان گفت: امروز آذری زبانان پاره تن ما وغیرت انقلابی آنها مثال زدنی است .



وی با تقدیر وتشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت کشف ودستگیری نفوذشبکه جاسوسی آمریکایی تحت عنون رسانه و مطبوعات که پول می گرفتند و خوش خدمتی وجاسوسی به غرب می کردند گفت: از این افراد اسناد ومدارکی نیز کشف شد.

امام جمعه ریگان گفت: اگر امروز نفوذ دشمن در نطفه خفه نشود فتنه ای مانند فتنه 88به وجود می آید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: شادی ، آموزه ، دین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.