افشای رسوایی مالی در اداره کهنه سربازان آمریکا

روزنامه "یو اس ای تو دی" از رسوایی مالی در اداره کهنه سربازان آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه یو اس ای تو دی نوشت اداره کهنه سربازان آمریکا در سال 2014 صد و چهل و دو میلیون دلار به مدیران و کارکنانش پاداش پرداخت کرده است.

پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در مقاله ای نوشت: بخش امور کهنه سربازان آمریکا در سال 2014 بیش از صد و چهل و یک میلیون دلار به مدیران اجرایی و کارکنان این بخش پاداش داده است. این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده است که رسوایی ها درباره خدمات بهداشتی و دیگر موضوعات کهنه سربازان، این آژانس را با دردسرهای بسیاری مواجه کرده بود.

به گفته محققان، میزان پرداخت مزایا و پاداش در دفتر مزایای فیلادلفیا وخیم تر بود؛ به گونه ای که بدترین دفتر در سال گذشته لقب گرفت. در این دفتر هر نفر بین سیصد تا نهصد دلار پاداش گرفته بود. به مدیران در شهر توماه ایالت ویسکانسین بین هزار تا چهار هزار دلار پاداش پرداخت شده بود. پس از بررسی های انجام شده درباره فهرست این افراد مشخص شد یکی از آن مدیران مرده بود.
امور کهنه سربازان آمریکا همچنین به مدیران اجرایی که ساخت مرکزی را در دنور مدیریت کرده بودند، پاداش داده است. به هریک از این مدیران بین چهار تا هشت هزار دلار پاداش داده شده است. 

براساس اطلاعاتی که کمیته امور کهنه سربازان در مجلس نمایندگان آمریکا در اختیار روزنامه یو اس ای تو دی قرار داده است، این آژانس پرداخت پاداش به نیمی از کارکنانش را از جمله اداره بهداشت و درمان همچنان ادامه داده است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار