شاه محمدی : اعزام مناسب در روند آماده سازی تاثیرگذار بود

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت : اعزام به موقع تیم ها به محل مسابقات کمک بسیار زیادی به روند آماده سازی تیم ها کرد .

عشرت شاه محمدی ،نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته ، که به عنوان سرپرست تیم های ملی پایه کشورمان را در رقابت های قهرمانی جهان که از فردا در اندونزی آغاز می شود ،همراهی می کند در گفتگو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : شکر خدا اعزام به موقعی که به محل مسابقات داشتیم ، به روند آماده سازی تیم ها کمک بسیاری کرد .
 
وی ادامه داد : در مدت حضورمان توانستیم برنامه ریزی منسجم و خوبی داشته باشیم و به دلیل اینکه در محل استقرارمان در هتل محل تمرینی مناسبی داشتیم ،برای رفتن به محل تمرین مشکل رفت و آمد و از دست دادن زمان را نداشتیم که این خود کمک بسیاری بود .
 
شاه محمدی افزود : به لطف خداوند ، همه بچه ها در سلامت کامل هستند و شرایط خوبی دارند. از همه مهمتر اینکه همه رده ها در حکم یک تیم کامل و همه با همدل هستیم و هیچ مشکلی نیست .
 
نایب رییس بانوان با اشاره به شرایط خوب برای استفاده معنوی تیم های اعزامی به اندونزی ، گفت : در محا استقرارمان از وجود یک روحانی بهره می بریم و نماز مغرب و عشا به صورت جماعت برگزار می شود همه با علاقه مندی نماز باشکوه جماعت را اقامه می کنند. در کل یک تیم فرهنگی و منسجمی هستیم و همه ملی پوشان آماده شروع مسابقات هستند .
 
وی با آرزوی موفقیت برای تمامی تیم های ملی تصریح کرد : خدا را شکر می کنم که توانستیم برای آماده سازی ملی پوشان قدمی برداریم و در این باره از همه کسانی که کمک کردند تشکر می کنم. کادر فنی ملی پوشان و تمامی مربیان زحمت کشیدند و برای آماده سازی ملی پوشان همگی تلاش کردند . همچنین همه عوامل فدراسیون که با فراهم کردن شرایط مناسب سعی در هرچه بهتر آماده شدن ملی پوشان داشتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار