معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از برگزاری جشنواره رضوی در دو بخش نوای رضوی و مقاله نویسی 25 آبان ماه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛محمدرضا صلح جو افزود: سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سال 93 با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و وزارت علوم با محوریت 14 دانشگاه در 15 بخش کلید خورد و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) دو بخش نوای رضوی شامل سرود و تواشیح و همچنین مقاله نویسی را انتخاب کرد.


وی اظهارکرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در روز دوشنبه 11 آبان ماه با حضور داوران برجسته تواشیح برگزار شد و از تعداد گروه‎های شرکت ‎کننده، شش گروه از شش دانشگاه در بخش سرود و تواشیح با بالاترین امتیاز انتخاب شدند.

صلح جو ادامه داد: بخش مقاله نویسی نیز با ارایه مقالات برتر با موضوع همدلی و همگرایی بین پیروان ادیان و مذاهب در آموزه های رضوی داوری شد و در نهایت سه مقاله از دانشگاه های دولتی زنجان، مقاله مشترک دانشگاه بجنورد و فردوسی مشهد و بین المللی امام خمینی(ره) پذیرفته شد و تا هشت مقاله برتر نیز به عنوان شایسته تقدیر در اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: مرحله‎ نهایی این مسابقات با شرکت شش گروه برگزیده در روز دوشنبه 25 آبان ماه به طور زنده در حضور داوران برجسته کشوری و در جمع دانشگاهیان، مدیران استانی، نمایندگانی از وزارت علوم و بنیاد بین‏ المللی امام رضا(ع) در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.