سکوت، کمک داور بازی پرسپولیس- ذوب آهن شکسته شد

علی میرزا بیگی گفت: وضعیت داوری زیاد خوب نیست و روی داوران فشار زیادی وجود دارد ولی داوران هم انتظاراتی دارند.

سکوت، کمک داور بازی پرسپولیس- ذوب آهن شکسته شدکمک داور بازی معروف جام حذفی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع نامناسب داوری کشور گفت: وضعیت داوری زیاد خوب نیست، فشار روی داوران زیاد است مردم و مسئولان از داوران فقط توقع دارند.

ولی داوران هم از  مسئولان انتظاراتی دارند که نمی‌توانیم همه آنها را بازگو کنیم.

از نامناسب بودن لباس داوران تا بلیط‌های پرواز و کلاس‌های توجیهی کوتاه مدت اول فصل می‌توان گفت که تنها گوشه‌ای از مشکلات داوران هستند.

پرچم اشتباه ربطی به امکانات ندارد

میرزابیگی در ادامه گفت: به عنوان یک داور بین الملل، می‌خواهم در زمین بهترین عملکرد را داشته باشم ولی اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که تمام زحمات چندین ساله من و دیگر همکارانم را زیر سوال می‌برند.

کمک داور بین المللی فوتبال کشور درباره کلاسی برگزار شده داوری زیر نظر فیفا اضافه کرد: چون داور تهران هستم، در خوابگاه نبودم، ولی از دوستانم شنیده‌ام به دلیل پر بودن هتل آکادمی و هماهنگی ضعیف، داوران را در اتاق 10 نفره اسکان داده‌اند و شرایط اصلا در حد و شان داوران نبوده است، با این مشکلات چه کاری از دست داوران بر می‌آید؟

علی میرزابیگی در پایان خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم درباره بازی ذوب آهن پرسپولیس صبحت کنم یک  اشتباهی رخ داده بود و من هم عذرخواهی کردم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمک داور ، بازی ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار