دبیر سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منتظر جزئیات جدید جشنواره فجر باشید

نفرات جدید ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجردر روز‌های آینده اعلام می‌شود.

محمد حیدری دبیر سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات جدید این جشنواره سینمایی گفت: در اولین خبری که روز‌های گذشته منتشر شد مدیر روابط عمومی جشنواره فجر را معرفی کرده‌ایم و در روز‌های آتی نیز جزئیات جدیدی از مابقی نفرات ستاد برگزاری جشنواره فجر اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال سال خوبی برای سینمای ایران است و حضور سلایق مختلف در فیلم‌های جشنواره غنیمتی است که باید از آن مراقبت کرد. تمام تلاشمان این است که امسال در برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر نظم و حضور فیلم اولی‌ها و پیشکسوت‌هایی که در بخش کارگردانی فیلم‌ها حضور خواهند داشت را داشته باشیم و همچنین تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در بخش داوری مشکلات و اشتباهات را به حداقل برسانیم.

دبیر سی‌و‌چهارمین جشنواره فجر در خصوص رسیدن فیلم‌ها به استاندارد‌های سینمایی کشور بیان کرد: در سی‌و‌چهارمین دوره از جشنواره و بعد از سپری کردن سی‌و‌سه سال برگزاری فجر سینمایی، هر اتفاقی که افتاده است به مسائل اجتماعی و سیاسی آن زمان مربوط می‌شود. این جشنواره فیلم فجر و بقیه جشنواره‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده، بخشی از موضوعات خود را بر اساس شرایط روز جامعه در نظر داشته است و چنین مسائل و موضوعاتی در ساختار فیلم‌های سینمایی تأثیر دارد.

وی افزود: امسال هم این جشن بزرگ فیلم‌ها، در ایام مخصوص به خودش برگزار می‌شود و انشاءالله با حضور این فیلم‌ها در سری جدید جشنواره فجر سعی می‌کنیم معیار و خط‌کشمان را به استاندارد‌های کشور نزدیک کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

حیدری در پایان عنوان کرد: در خصوص فیلم‌ اولی‌ها باید بگویم هر آنچه که ساخته شده است، داوران باید آن را قضاوت کنند و دیگر فیلم‌سازان حرفه‌ای سینمای ایران هم هر کدام امضای خودشان را دارند و حضور هر کدام از آن‌ها در جشنواره غنیمتی بزرگ است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار