ساری؛

تشکیل ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا مازندران از تشکیل ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرمانده سپاه کربلا مازندران از تشکیل و آغاز فعالیت ستاد پشتیبانی اردهای جهادی در شهرستان‌های این استان خبر داد. 

سردار غلامحسین بابایی بابیان اینکه از زمان انقلاب تاکنون دشمن قصد نابودی نظام ما را داشته و دارد، گفت: ملت ما لازم دانستند مقابل جنگی که به ما تحمیل شده مقابله و مقاومت کند و به جهاد بپردازد. 

بابایی با تأکید بر اینکه در آن زمان با تشکیل اردوهای جهادی و روحیه انقلابی سعی در آبادانی و توسعه کشور داشتیم، افزود: تشکیل این اردو‌ها در روستا‌ها به صورت جامع بوده است و این کمک‌رسانی در جهت ارتقاء سطح علمی، آبادانی توسعه و رفع مشکلات جوانان در نیاز اشتغال بوده است. 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام براینکه نظام با ایجاد اردوهای جهادی الگویی برای کشورهای مستضعفین می‌توانست باشد، گفت: متأسفانه دولت‌ها ما در این زمینه بهتر می‌توانست کار کند به دلایلی نتوانستند. 

وی با تأکید بر اینکه هر یک از ما مدیران در جایگاه خود باید بهترین کار را انجام دهیم، افزود: در اوایل انقلاب و قبل از آغاز جنگ بسیاری از مردم جهاد خود را در جهاد سازندگی شروع کرده بودند و همان‌ها در آغازین روزهای جنگ تحمیلی در دفاع از اسلام به پا خاستند. 

وی با بیان اینکه اکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی به تسخیر فرهنگ اهل بیت درآمده و بذر مقاومت کاشته شده است، ادامه داد: جنگ در یمن یکی از پیش‌بینی‌های کشور ما بوده که آن را ۱۵ سال آینده تخمین زده بودند اما با ایجاد این فرهنگ و بذر به جلو کشیده شد. 

وی با اعلام اینکه فعالیت گروه‌های جهادی تاثیرش جهانی است، خاطرنشان کرد: اکنون با هماهنگی سپاه استان مازندران ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی با حضور فرماندهان نواحی منطقه در شهرستان‌ها تشکیل شده است تا با تشکیل این ستاد میزان کارتان در اردوهای جهادی چندین برابر شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، پشتیبانی ، اردو ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.