ساری؛

جایگاه عزت، سربلندی و توانستن در نظام جمهوری اسلامی با ساخت موشک‌هایی پرقدرت

هم‌اکنون نظام جمهوری اسلامی با ساخت موشک‌هایی پرقدرت در جایگاه عزت، سربلندی و توانستن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوردر همایش شکوه هجرت در دانشگاه شمال آمل گفت: گروه‌های جهادی نقش اساسی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی داشتند.

سردار نعمان غلامی با تاکید براینکه این گروه‌ها انقلاب ما را به آن افق‌های نورانی و بلند که برای آن طراحی شده به جلو پیش می‌برند، افزود: گروه‌های جهادی به نوعی روح بلند انقلابی را در یک جامعه‌ای به ثمر می‌رساند.

غلامی با بیان اینکه امروز با نگاه وضع موجود در نظام جمهوری اسلامی یک کانون عزت، سربلندی، امینت و امنی برقرار است، افزود: برخلاف کشورهای پیرامون ما که در ناامنی‌، ناامنیت‌ها و اختشاش برقرار است و این امنیت در کشور به حضور گروه‌های جهادی برمی‌گردد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید براینکه امروزه در مراحل تحریم‌ها، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی تحت نظر مقام معظم رهبری از این سختی‌ها عبور می‌کنیم، گفت: مردم نظام به این نتیجه رسیدند که هر چه عرصه تنگ‌تر شده عظمت، عزت و سرافرازی بیشتر بر ما بروز کرده است.

سردار نعمان غلامی وضعیت توانمندی‌ نظامی کشور را با وجود نفروختن سیم‌خاردارها در زمان جنگ از سوی دیگر کشورها، در موقعیت بالایی دانست و گفت: هم‌اکنون نظام جمهوری اسلامی با ساخت موشک‌هایی پرقدرت در جایگاه عزت، سربلندی و توانستن است.

به گفته وی امروزه به تولید سانتریفیوژهایی می‌پردازیم که از توانمندی‌های ملت ما است به طوری که در زمان جنگ دشمن تجهیزات نظامی اولیه را به کشور ما نمی‌فروختند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با برپایی میز مذاکره سعی در گرفتن روحیه جهادی و انقلابی ما دارند، عنوان کرد: آنها با حمله نظامی بر کشورهای اسلامی فکر کردند می‌توانند طومار نابودی عظمت کشور ما را بپیچانند.

وی اضافه کرد: امروزه جنگ اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های دشمن و دیگر نفوذها می‌توانیم با ایجاد همه پیروزی‌های خلق شده این نفوذها را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.