مهاباد؛

توجه به کیفیت کالا در کارخانه تولید کنسانتره میوه و خشکبار مهاباد

کارخانه تولید کنسانتره میوه و خشکبارمهاباد جزء کارخانه هایی به حساب می آید که کیفیت را سرلوحه تولید قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مهاباد، کیفیت مهمترین استراتژی هر سازمانی است و به مجموعه ویژگی‌های یک کالا گفته می شود که زمینه رضایت مشتریان را فراهم می کند.

بر اساس گزارشات، کارخانه تولید کنسانتره میوه و خشکبارمهاباد یکی از کارخانه هایی است که کیفیت را سرلوحه تولید قرار داده است.

این کارخانه از سال 1375 فعالیت خود را شروع کرده و اکنون با تولید محصولات قابل قبول توانسته است در صنعت تولید کشور جایی برای خود باز کند.

این کارخانه با توجه به فصلهای مختلف، میوه و خشکبارهای گوناگون تولید می کند و با رعایت اصول کیفی در تولید این محصولات، خریداران خارجی را هم جذب کرده است.

مدیر اداری کارخانه نیز در ادامه می گوید: در حال حاضر کنسانتره سیب در کارخانه تولید می شود و با پایان این فصل، تولید کنسانتره انار شروع شده و سپس تولید خرما را خواهیم داشت.

گفتنی است تمام این محصولات به ترکیه صادر شده و از آنجا به آلمان فرستاده خواهد شد و در آینده ای نزدیک هم این کارخانه بطور مستقیم محصولاتش را به کشورهای اروپایی صادر خواهد کرد.

به گفته محمدی توجه به نیاز مشتری و تلاش برای برآورده کردن آن در کنار استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاههای تولیدی و خدماتی از مهمترین عوامل کسب موفقیت این کارخانه است.

خیری رئیس اداره استاندارد مهاباد هم گفت: داشتن پروانه بهره برداری از اداره صنعت، معدن و تجارت، داشتن آزمایشگاه اختصاصی کنترل کیفیت برای واحد تولیدی، داشتن مدیر کنترل کیفیت، تکمیل پرسشنامه اطلاعات فنی، داشتن ایران کد یا شناسه ملی و داشتن نتیجه مثبت برای فرآورده تولیدی از ملاک های سنجش کیفیت و استاندارد برای واحدهای تولیدی است که کارخانه تولید کنسانتره میوه و خشکبارمهاباد هم با توجه به تولید برپایه اصول کیفی توانسته جایگاه قابل قبولی در زمینه سنجش کیفیت کسب کند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.