حسابرسی شرکت های بهره برداری مترو و شرکت شهر سالم "عدم اظهار نظر"اعلام شد

در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ،گزارش حسابرسی مالی سال ۹۲ شرکت های وابسته به شهرداری تهران با قرائت گزارش بودجه شرکت بهره برداری مترو و شرکت شهر سالم با نتیجه "عدم اظهار نظر" به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در ابتدای این جلسه حسابرس رسمی شورا گزارش حسابرسی مالی سال ۹۲ شرکت بهره برداری متروی تهران را قرائت کرد.

وی پس از قرائت بندهای گزارش ،گفت: این شرکت بدلیل اساسی بودن آثار احتمالی موارد توصیف شده در بندهای قرائت شده ، نتوانسته است شواهد حسابرسی کافی و مناسب برای اظهار نظر را کسب کند بنابراین اظهار نظر نسبت به صورت های مالی یاد شده در گزارش امکان پذیر نیست و این شرکت از نظر استانداردهای حسابرسی " عدم اظهار نظر" اعلام می شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان این گزارش بیان کرد: این حسابرسی ها کاملا تخصصی است و تنها به منظور شفافیت مالی شرکت ها است و نباید با این موضوع احساسی یا سیاسی برخورد شود.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران بر ارائه گزارشات تطبیقی حسابرسی سنوات مختلف شرکت های شهرداری تاکید کردند و از کمیسیون بودجه شورا و حسابرس خواستند ،گزارش حسابرسی تطبیقی با سال های قبل را ارائه کنند، تا روند عملکرد مالی مقایسه شود.

در پایان گزارش حسابرسی صورت های مالی سال 92 شرکت شهر سالم توسط حسابرس منتخب قرائت شد که این شرکت نیز از نظر استاندارد های حسابرسی "عدم اظهار نظر " اعلام شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار