زنجان؛

مساعدت بیش از 700 ميليون نفر از مردم طارم در طرح كوثر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طارم از مساعدت 746 ميليون ريالي مردم طارم در طرح كوثر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عمران صفري گفت: در حال حاضر 2 هزار و 10 خانوار زیرپوشش کمیته امداد طارم هستند.

وی افزود: به منظور خودکفایی و توانمندسازی مددجویان خدمات بر اساس نیازهای مددجویان و شرایط زندگی آنها ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم با اشاره به اینکه پایان مهرماه امسال بیش از 35 سرفصل خدماتی برای حمایت از مددجویان ارائه شده است، اضافه کرد: ارائه خدمات تغذیه‌ای، درمانی، بهداشتی، ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی، ارائه خدمات در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان، پرداخت اجاره بها، ارائه خدمات عمرانی پرداخت وام خودکفایی و وام کارگشایی و پرداخت کمک معیشت از دیگر حمایت‌هایی است که کمیته امداد برای مددجویان ارائه می‌دهد.

اين مسئول با اشاره به اینکه در همین راستا طرح کوثر برای کمک به زوج‌های جوان اجرایی شده است، اضافه کرد: در مجموع طی سال جاری از محل منابع امداد و همچنین اجرای طرح کوثر 746 میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مددجویی در قالب مهارت‌های زندگی مشترک برای مددجویان در آستانه ازدواج افزود: در این دوره آموزشی نحوه تربیت فرزند، انجام ازدواج مجدد موفق، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی، خود آگاهی، همدلی، تصمیم گیری، مهارت‌های ارتباطی بین فردی و اجتماعی، مدیریت استرس و هیجانات، تفکر خلاق و انتقادی، به مددجویان آموزش داده شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: مساعدت ، طارم ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.